انتشار مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو یک هفته قبل از جام جهانی/منچستریونایتد به من خیانت کرد/من به سرمربی تیم احترام نمی گذارم!

رونالدو همیشه در طول دوران حرفه‌ای خود به دنبال موفقیت بوده و از شکست متنفر بوده است و اکنون احساس می‌کند که این شرایط در منچستریونایتد مهیا نیست و به همین دلیل به دنبال ترک این باشگاه بوده است: “همانطور که پیکاسو می‌گوید، برای نابود کردن باید تخریب کنید. ” بازسازی کنید و اگر با من شروع کنند مشکلی نیست. من منچستریونایتد را دوست دارم، هواداران را دوست دارم. آنها همیشه در قلب من هستند، اما اگر بخواهند کاری متفاوت انجام دهند، باید چیزهای زیادی را تغییر دهند.

کریستیانو رونالدو که در تابستان 2021 به اولدترافورد بازگشت تا دوباره پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کند، تنها یک سال بعد از این انتقال پشیمان شد و تابستان گذشته برای ترک اولدترافورد سختی کشید، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. روزهای کابوس او در این فصل آغاز شد.

او و همسرش نیز پیام شخصی از خانواده سلطانی دریافت کردند که آنها را تشویق کرد. اما رونالدو احساس می کند که وقتی دختر سه ماهه اش در ابتدای تابستان در بیمارستان بستری شد و نتوانست در تمرینات پیش فصل شرکت کند، حمایت کافی از منچستریونایتد دریافت نکرده است.

انتشار مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو یک هفته قبل از جام جهانی/منچستریونایتد به من خیانت کرد/من به سرمربی تیم احترام نمی گذارم!

او همچنین گفت که احترام زیادی برای اوله گونار سولشایر، سرمربی منچستریونایتد قائل است که به باشگاه پیوست، باشگاهی که در اواسط فصل گذشته اخراج شد، اما چیزهای خوبی برای گفتن در مورد دو سرمربی بعدی تیم، رالف رانگنیک و اریک تنهاچ نداشت. . .

او که حالا برای پنجمین جام جهانی خود آماده می شود، در مصاحبه ای جنجالی با پیر مورگان، مجری مشهوری که رابطه نزدیکی با ستاره پرتغالی دارد، از رفتار باشگاه منچستریونایتد و سرمربی هلندی آن انتقاد کرد. رونالدو که 32 عنوان مختلف از جمله 5 توپ طلا و 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارد، از این روزها به عنوان سخت ترین دوران زندگی حرفه ای و شخصی خود یاد کرد. او گفت که احساس می کند منچستریونایتد به او خیانت کرده و او را مقصر همه مشکلات می داند.

انتشار مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو یک هفته قبل از جام جهانی/منچستریونایتد به من خیانت کرد/من به سرمربی تیم احترام نمی گذارم!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رونالدو سپس با خنده ادامه داد: نمی خواهم بگویم از او خوش تیپ ترم که البته درست است.

اما او به زودی متوجه شد که از زمان ترک یونایتد در سال 2009 همه چیز فرق کرده است و هیچ پیشرفتی در امکانات و برنامه های تغذیه در باشگاه ایجاد نشده است: “هیچ پیشرفتی از زمان ترک سرالکس وجود نداشته است، هیچ تغییری در باشگاه ایجاد نشده است. باشگاه… “هیچ چیز تغییر نکرده است.”

او همچنین از رفتار بازیکنان جوان تیم که علاقه ای به یادگیری نداشتند متعجب شد و معتقد است که همه این مسائل باعث شده تا یونایتد در سال های اخیر نتواند برای کسب جام های مهم تلاش کند: «به نظر من هواداران باید حقیقت را بدانند. من بهترین ها را برای باشگاه می خواهم.به همین دلیل به منچستریونایتد آمدم.اما شما چیزی در خود دارید که به شما کمک نمی کند به بالاترین سطح برسید مثل سیتی، لیورپول و حالا آرسنال.به نظر من باشگاهی با این ابعاد باید در سطح بالای باشگاه باشند و متأسفانه در آن موقعیت نیستند.”

انتشار مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو یک هفته قبل از جام جهانی/منچستریونایتد به من خیانت کرد/من به سرمربی تیم احترام نمی گذارم!

او که به دلیل مشکلات خانوادگی در تمرینات پیش فصل یونایتد غایب بود، توسط اریک تنهاچ از ترکیب اصلی خط خورد و اوضاع تا جایی پیش رفت که در دقایق پایانی مقابل تاتنهام حاضر به بازی نشد و قبل از فینال رفت. سوت تبدیل شدن به رختکن; این اقدام واکنش شدید هواداران این باشگاه را برانگیخت.

رونالدو و همسرش جورجینا در بهار سال گذشته صاحب دوقلوهای دختر و پسر شدند، اما نوزاد پسر در همان روزهای اول فوت کرد که ضربه ای به خانواده رونالدو بود. در یکی از اولین دیدارهای منچستریونایتد پس از این اتفاق مقابل لیورپول، هواداران تیم رقیب در دقیقه 7 (شماره پیراهن رونالدو) با خواندن آهنگ «You never walk only» از ستاره پرتغالی حمایت کردند.
رونالدو گفت: انتظار نداشتم چنین چیزی را ببینم.

ستاره پرتغالی گفت که حتی مدیران یونایتد نیز در گفتن حقیقت شک داشتند و این باعث شد که او احساس بدی داشته باشد. و این با وجود پیوستن به منچسترسیتی یک سال پیش اما وقتی سر الکس فرگوسن با او تماس گرفت تصمیم گرفت به یونایتد بازگردد: “به حرف قلبم گوش دادم. سرالکس به من گفت که رفتن به منچسترسیتی غیرممکن است و من گفتم باشه رئیس.”

با این مصاحبه بعید است رونالدو دیگر در منچستریونایتد جا بیفتد اما فعلا فقط به قهرمانی با پرتغال در جام جهانی فکر می کند. او با این حال تاکید کرد که منچستریونایتد و هوادارانش همیشه در قلب او خواهند بود. من بیرون می روم، وقتی در خیابان راه می روم، هواداران به سمت من می آیند و از من برای کارهایی که در فوتبال انجام داده اند تشکر می کنند. برای من هواداران همه چیز هستند. وقت آن است که در مورد چیزی که در ذهنم بود صحبت کنم.”

رونالدو در پاسخ به سوال مورگان که آیا احساس می کند مجبور به جدایی است، گفت: بله، نه فقط مربی، بلکه دو یا سه نفر در داخل باشگاه. احساس می کنم چند نفر اینجا هستند که من را نمی خواهند، نه فقط امسال، بلکه پارسال. احساس می کنم به من خیانت شده است.”

رونالدو درباره رنگنیک که به مدت یک دهه مربیگری نکرده بود، گفت: “اگر شما حتی یک مربی نیستید، چگونه می توانید سرمربی منچستریونایتد شوید؟ من هرگز چنین چیزی نشنیده ام.”

پس از جنجال بازی مقابل تاتنهام، تاناخ رونالدو را جریمه کرد و او را از لیست یک بازی حذف کرد. رونالدو درباره سرمربی هلندی گفت: من به او احترام نمی گذارم چون به من احترام نمی گذاشت، اگر شما به من احترام نگذارید من هرگز به شما احترام نخواهم گذاشت.

برخی از هم تیمی های سابق رونالدو نیز در این مدت انتقادات زیادی از او داشتند. از جمله وین رونی که در ماه های اخیر بارها اعلام کرده است که منچستریونایتد باید از شر ستاره پرتغالی خلاص شود. نظری که باعث عصبانیت ستاره پرتغالی شد: “نمی دانم چرا اینقدر از من انتقاد می کند. شاید به این دلیل که دوران حرفه ای او تمام شده و من همچنان در بالاترین سطح بازی می کنم.”

انتشار مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو یک هفته قبل از جام جهانی/منچستریونایتد به من خیانت کرد/من به سرمربی تیم احترام نمی گذارم!

رونالدو درباره افکار فرگوسن درباره شرایط فعلی گفت: او بهتر از هرکسی می داند که در مسیری که لیاقتش را دارد نمی رود. او می داند، همه می دانند. کسانی که این شرایط را نمی بینند…به خاطر این است که نمی خواهند. آنها کور هستند.”

در بازگشت به منچستریونایتد، رونالدو در بازی اول مقابل نیوکاسل دو گل زد و تیمش را با نتیجه 4-1 برد. هواداران این تیم شعار “زنده باد رونالدو” سر دادند و مارکوس رشفورد نیز در توییتی نوشت: “انگار هرگز نرفته است.”