انتصاب فوری در پاری سن ژرمن پس از رسوایی لیگ قهرمانان/ گولتیه اخراج شد؟

اگر به این شکست حذف کوپه د لا لیگ و کوپه دو فرانس را هم اضافه کنیم، عمق فاجعه بیشتر مشخص می شود. پاریسی ها اکنون فقط یک شانس برای قهرمانی در جام دارند و آن لیگ است. پی اس جی در لیگ 8 امتیاز از مارسی جلوتر است و شانس اول قهرمانی محسوب می شود.

فرم بازی این تیم در دو بازی برگشت مقابل بایرن ضعیف و غیرمنتظره بود که می تواند عواقب جدی برای گوتیه داشته باشد. به گزارش لوپاریزین، امروز جلسه ای در باشگاه برگزار می شود که نتیجه آن می تواند اخراج سرمربی فرانسوی باشد. توماس توخل سه سال پس از اخراج غیرمنتظره اش از پاری سن ژرمن آماده بازگشت خواهد بود. در واقع شرایط به هیچ وجه مناسب گوتیه نیست و هفته هاست تنش هایی بین او و کامپوس، مدیر ورزشی تیم وجود دارد. حتی در دیدار مقابل لیل، کامپوس به کنار زمین آمد تا برخی از تصمیمات فنی را به بازیکنان منتقل کند تا ببیند جای گوتیه در تیم چقدر شکننده است. او ممکن است آخرین ساعات حضورش را در پاری سن ژرمن سپری کند.

پاری سن ژرمن که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر در خانه مغلوب بایرن مونیخ شد، شب گذشته در آلیانتس آره نا با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا به مراحل بالاتر کاتینگ نرسد. یک بار دیگر. پاری سن ژرمن تنها در سال های 2020 و 2021 موفق شد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و سال گذشته در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.

این مطلب را نیز بخوانید: رکورد تلخی که برای مسی به ثبت رسیده است / ناکامی مطلق!



سرویس اخبار فوتبال خارجی