انتظارات از اولین هفته پیش فصل لیورپول اف سی – لیورپول اف سی

بیش از یک ماه پس از افتادن پرده در فصل 2023/24، آماده‌سازی برای کمپین بعدی و اولین کمپین تحت آرن اسلات به زودی آغاز می‌شود – بنابراین، چه انتظاری می‌توان داشت؟

پیش فصل کی شروع میشه؟

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 25 مه 2022: اوون بک از لیورپول در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول FC و رئال مادرید CF.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 25 مه 2022: اوون بک از لیورپول در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول FC و رئال مادرید CF.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پیش فصل قرار است این هفته آغاز شود و اسلات و کارکنانش بر موج اول بازگشت بازیکنان نظارت کنند.

انتظار می رود که تیم در آستانه تور ایالات متحده در اواخر ماه در مرکز آموزشی AXA بماند.

چه کسی آنجا خواهد بود؟

سنگاپور - شنبه، 29 ژوئیه 2023: محمد صلاح از لیورپول در یک جلسه تمرینی پیش از بازی دوستانه پیش فصل بین لیورپول اف سی و لسترسیتی اف سی در ورزشگاه ملی سنگاپور.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)سنگاپور - شنبه، 29 ژوئیه 2023: محمد صلاح از لیورپول در یک جلسه تمرینی پیش از بازی دوستانه پیش فصل بین لیورپول اف سی و لسترسیتی اف سی در ورزشگاه ملی سنگاپور.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با تعهدات یورو و کوپا آمریکا، تیم در چند هفته اول با پایان دادن به تورنمنت ها و سپس لذت بردن از تعطیلات خود، با تعداد زیادی از بازیکنان ارشد کم خواهد بود.

انتظار داریم از روز اول محمد صلاح، واتارو اندو، کرتیس جونز، هاروی الیوت، کائویمهین کلهر، جارل کوانسا، کانر بردلی، کوستاس تسیمیکاس، بابی کلارک و فابیو کاروالیو را ببینیم.

علاوه بر این، افرادی مانند بن دواک، نات فیلیپس، ریس ویلیامز، جیدن دانز، لوئیس کوماس، کاید گوردون، استفان باجستیک، تایلر مورتون، جیمز مک کانل، سپ ون دن برگ و تعدادی از جوانان نیز احتمالا در آنجا حضور خواهند داشت.

اسلات قبل از ارائه نظر خود به مدیر ورزشی جدید ریچارد هیوز در مورد جهت حرکت تیم به جلو، نگاه دقیقی به بازگشت اولیه خود خواهد داشت.

چه کسی گم خواهد شد؟

اشتوتگارت، آلمان - یکشنبه، 23 ژوئن 2024: کاپیتان مجارستان، دومینیک شوبوسلای (L) از اندی رابرتسون، کاپیتان اسکاتلند، هم تیمی لیورپول، در سوت پایان بازی گروه A یورو 2024 بین اسکاتلند و هانگاری، دلجویی می کند.  مجارستان 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)اشتوتگارت، آلمان - یکشنبه، 23 ژوئن 2024: کاپیتان مجارستان، دومینیک شوبوسلای (L) از اندی رابرتسون، کاپیتان اسکاتلند، هم تیمی لیورپول، در سوت پایان بازی گروه A یورو 2024 بین اسکاتلند و هانگاری، دلجویی می کند.  مجارستان 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

این لیست نسبتاً گسترده است!

اگرچه اندی رابرتسون و دومینیک شوبوسلای از رقابت های یورو حذف شده اند، اما اکنون حدود سه هفته استراحت خواهند داشت.

و ترنت الکساندر-آرنولد، جو گومز، ویرجیل ون دایک، کودی گاکپو، رایان گراونبرچ، ابراهیما کوناته، دیوگو جوتا، الکسیس مک آلیستر، آلیسون، لوئیس دیاز و داروین نونز در آنجا خواهند بود.

چه انتظاری از بازیکنان در اوایل وجود خواهد داشت؟

دونشینگن، آلمان - جمعه، 21 ژوئیه 2023: هاروی الیوت از لیورپول در طول یک اردوی آماده سازی پیش فصل در آلمان، با دوچرخه به یک جلسه تمرین می رود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)دونشینگن، آلمان - جمعه، 21 ژوئیه 2023: هاروی الیوت از لیورپول در طول یک اردوی آماده سازی پیش فصل در آلمان، با دوچرخه به یک جلسه تمرین می رود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هیچ آزمون فراری واقعی برای بازیکنان وجود ندارد! ممکن است بخش تناسب اندام تغییر کرده باشد، اما بازیکنان همچنان از روز اول زیر ذره بین قرار خواهند گرفت.

ما مطمئن هستیم که صلاح هیچ مشکلی با تست پوستی نخواهد داشت!

روبن پیترز سرمربی جدید عملکرد بدنی اصلی تیم اول است و او در مورد نحوه انجام آزمایشات حرف های زیادی خواهد زد و شاید بازیکنان خوش شانس باشند و از آزمایش وحشتناک لاکتات اجتناب کنند.

کارکنان تناسب اندام باشگاه به دنبال سطح آمادگی جسمانی پایه هر بازیکن هستند و بعد از تعطیلات همه آنها به صورت جداگانه ارزیابی می شوند – مکان های کمی برای پنهان شدن باقی می ماند.

بازی های دوستانه قرمزها کی برگزار می شود؟

ساوت بند، ایندیانا، ایالات متحده آمریکا - جمعه، 19 ژوئیه 2019: پرچم ایالات متحده آمریکا، پرچم ستاره دار، قبل از بازی دوستانه بین باشگاه لیورپول و بوروسیا دورتموند در ورزشگاه نوتردام در روز چهارم مسابقات پیش از این باشگاه به اهتزاز در آمد. تور فصلی آمریکا  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)ساوت بند، ایندیانا، ایالات متحده آمریکا - جمعه، 19 ژوئیه 2019: پرچم ایالات متحده آمریکا، پرچم ستاره دار، قبل از بازی دوستانه بین باشگاه لیورپول و بوروسیا دورتموند در ورزشگاه نوتردام در روز چهارم مسابقات پیش از این باشگاه به اهتزاز در آمد. تور فصلی آمریکا  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

قرمزها چهار بازی دوستانه پیش فصل را تایید کرده اند – سه بازی در ایالات متحده و یک بازی در آنفیلد:

  • رئال بتیس (26 ژوئیه) – استادیوم آکریسور، پیتسبورگ
  • آرسنال (31 ژوئیه) – فیلد مالی لینکلن، فیلادلفیا
  • منچستریونایتد (3 اوت) – استادیوم ویلیامز بریس، کارولینای جنوبی
  • سویا (11 اوت) – آنفیلد

را اکو احتمال برگزاری بازی های دوستانه پشت درهای بسته برای لیورپول برای آماده سازی بیشتر را مطرح کرده اند، اما هنوز هیچ خبر رسمی در این مورد وجود ندارد.


این احساس عجیبی است که یورگن کلوپ در مرکز آموزشی AXA برای نظارت بر یک فصل پیش فصل دیگر حاضر نمی شود، در عوض، ما از اسلات و کارکنانش استقبال می کنیم.

تغییرات زیادی در تمام بخش‌های باشگاه وجود دارد، و با شروع این دوره جدید، چیزهای زیادی وجود دارد که منتظر آن باشیم.

این باشگاه چهار بازی دوستانه پیش فصل را تایید کرده است – سه بازی در ایالات متحده و یک بازی در آنفیلد – اما آمادگی آنها به دلیل تعهدات بین المللی مختل شده است.

اسلات کمتر از 50 روز فرصت دارد تا در محیط جدید خود مستقر شود و تیمش را با خواسته های خود سریع کند – بنابراین، به نظر می رسد با زمان نه چندان زیادی در اختیار دارد – یا بازیکنانی که باید انجام دهد!

https://www.thisisanfield.com/2024/06/what-could-we-expect-from-liverpool-fcs-first-week-of-pre-season/ منبع: