انتظار دیگری از لیورپول در پنجره نقل و انتقالات ژانویه – لیورپول اف سی

لیورپول در حال حاضر 17 بازیکن به صورت قرضی در این فصل دارد، اما سایرین می توانند در این ماه به این گروه بپیوندند، در حالی که برخی ممکن است پس از شروع بازی، باشگاه خود را تغییر دهند.

به ماتئو ریتاچیو، هافبک آمریکایی نیز توجه کنید، زیرا این بازیکن 21 ساله از زمانی که قرارداد قرضی در چارلستون باتری در ماه ژوئیه قطع شد، بازی نکرد.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/what-else-to-expect-from-liverpool-in-the-january-transfer-window/ منبع:

انتظار می رود پیتالوگا به باشگاهی در لیگ فوتبال برود، در حالی که کومتیو می تواند برای نیم فصل دوم دوباره به تیم زیر 21 ساله های لیورپول بپیوندد.

2K6GAKY 08 اکتبر 2022 - برایتون اند هاو آلبیون مقابل تاتنهام هاتسپر - لیگ برتر - ورزشگاه آمکس مویزس کایسدو برایتون در طول بازی لیگ برتر در ورزشگاه آمکس.  تصویر: مارک پین / اخبار زنده آلامی

در حالی که بلینگهام هدف اولویت است، شاید یک امضای غافلگیرکننده دیگر در این ماه انجام شود.

با این حال، جالب است که آیا پیشنهادات برای بازیکنانی که به زودی قراردادشان پایان می‌یابد، چشم‌انداز را تغییر می‌دهد، چرا که الکس اکسلید چمبرلین، نبی کیتا، روبرتو فیرمینو، جیمز میلنر و آدریان همگی در تاریخ 1 ژوئیه منقضی می‌شوند.

اما با تایید امضای شماره 1، چه چیز دیگری از لیورپول در این ماه می‌توان دید؟

پنجره نقل و انتقالات ژانویه رسما باز شده است و لیورپول اولین خرید خود را انجام داده است، اما قبل از مهلت مقرر چه چیز دیگری می توانیم انتظار داشته باشیم؟

از نظر قرض‌های جدید، لیورپول به دنبال خرید لیام هیوز دروازه‌بان آکادمی است، در حالی که می‌توان بازیکنانی مانند جیک کین، جیمز نوریس، دومینیک کورنس، لیتون استوارت و متئوس موسیالوفسکی را در نظر گرفت.

روزنامه نگاران مرسی ساید تا حدود یک ساعت قبل از اینکه PSV موافقت خود را تایید کرد، از این انتقال مطلع نبودند و احتمالاً در مورد هر اضافه دیگری نیز چنین خواهد بود.

لیورپول به قیمت قابل توجهی برای مدافع میانی پایبند خواهد بود، همانطور که برای هر چهره حاشیه ای دیگری که مورد توجه قرار می گیرد، صدق می کند.

تشریفات انتقال گاکپو به مرسی ساید که ارزش اولیه آن 37 میلیون پوند است، در روز سال نو تکمیل خواهد شد.

ولورهمپتون، انگلستان - شنبه، 4 دسامبر 2021: مارسلو پیتالوگا، دروازه بان لیورپول، در حین آماده سازی قبل از بازی قبل از بازی لیگ برتر FA بین ولورهمپتون واندررز اف سی و لیورپول اف سی در استادیوم مولینوکس.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلیس - دوشنبه، 15 آگوست 2022: ناتانیل فیلیپس از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و باشگاه کریستال پالاس در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

انتظار می رود که ورود بعدی در خط میانی انجام شود، هرچند که در ژانویه یا تابستان باید دید.

کرکبی، انگلستان - شنبه، 3 سپتامبر 2022: کاپیتان لیورپول، جیک کین در جریان بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 18 ساله های لیورپول و منچستریونایتد اف سی زیر 18 سال در آکادمی لیورپول.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

کیتا امکان‌پذیرترین جدایی در اواسط فصل از آن گروه است، که قبلاً از طریق ایجنت خود در تابستان برای خروج از این گروه تلاش کرده بود، در میان پیوندهایی با باشگاه سابق RB لایپزیگ.

سوفیان امرابات از فیورنتینا نام دیگری است که به عنوان یک هدف احتمالی مطرح شده است، اما گمانه زنی ها در مورد هافبک مراکشی خاموش شده است.

لیورپول، انگلستان - جمعه، 30 دسامبر 2022: نابی کیتا از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اولاً، مارسلو پیتالوگا و بیلی کومتیو می‌توانند به یاد بیاورند، اولی در ماکلزفیلد غیر لیگ درخشیده است و دومی دقایق محدود خود را در اتریش وین دیده است.

1 ژانویه همچنین اولین روز از پنجره نقل و انتقالات زمستانی را به همراه دارد و باشگاه های سراسر لیگ برتر به دنبال تقویت تیم های خود در یک کمپین چالش برانگیز هستند.

فیلیپس در تابستان به دلیل مصدومیت جوئل ماتیپ و ابراهیما کوناته از انتقال دائمی به بورنموث و همچنین قرضی احتمالی به ساوتهمپتون، برنلی یا بنفیکا در تابستان محروم شد.

اغلب اتفاق نمی افتد که لیورپول فروش را در اواسط فصل تحریم می کند و در واقع آخرین باری که این کار را انجام داد با انتقال 19 میلیون پوندی دومینیک سولانکه به بورنموث در سال 2019 بود.

این بدان معنا نیست که در این ماه هیچ خروجی وجود نخواهد داشت، در صورت ارائه پیشنهاد مناسب، Nat Phillips محتمل ترین فروش است.

این بازیکن 25 ساله متعهد باقی مانده است و تا کنون 21 بار از جمله 4 بازی در ترکیب روز مسابقه حضور داشته است، اما ژانویه فرصت دیگری برای جستجوی فوتبال تیم اصلی به ارمغان می آورد.

برخلاف بخش فروش، احتمالاً دیوید وودفاین، مدیر مدیریت وام، در کنار جولیان وارد، مدیر ورزشی، ماه شلوغی خواهد داشت.

حراجی

یورگن کلوپ اخیراً در مورد قرارداد گاکپو گفت: «تعداد زیادی درگیر بودند و از این موضوع خبر داشتند و چیزی به دست نیامد، که در همه بخش‌ها بسیار بسیار مفید است.»

با توجه به ارزشش، خبرنگاران محلی ادعاهایی مبنی بر پیشنهاد برای مویسس کایسدو از برایتون و انزو فرناندز از بنفیکا را رد کرده اند، در حالی که هر گونه انتقال جود بلینگهام از دورتموند تقریباً باید تا پایان فصل منتظر بماند.

امضاهای غافلگیرکننده؟

پرستون به بابی کلارک علاقه دارد، در حالی که ناتینگهام فارست به بن دواک مرتبط بود، اما این احتمال وجود دارد که هر دو در تیم اصلی باقی بمانند.

وام

گمانه زنی هایی در مورد فراخوان مکس وولتمن نیز وجود داشت، اما او اکنون به احتمال زیاد در دانکاستر باقی خواهد ماند، تایلر مورتون و کانر بردلی به ترتیب در بلکبرن و بولتون.

از آنجایی که مصدومیت لوئیس دیاز و دیوگو جوتا گران تمام شد، قرمزها به سرعت برای امضای قراردادی به ارزش 44 میلیون پوند برای جذب کودی کاکپو از پی اس وی آیندهوون اقدام کردند.

2JTWNDD 31 آگوست 2022، اودینه، ایتالیا: اودینه، ایتالیا، فریولی - استادیوم داچیا آرنا، 31 اوت 2022، پرتره سوفیان امرابات فیورنتینا در طول بازی اودینزه کالچو و ACF فیورنتینا - سری آ فوتبال ایتالیا.  (تصویر اعتباری: © Ettore Griffoni/LPS از طریق ZUMA Press Wire)

تعقیب گاکپو نمونه لیورپول امروزی بود. معامله ای که از ابهام خارج شد و به سرعت در حال توسعه بود تا جلوتر از هر خواستگار بالقوه دیگری شکست بخورد.