انتظار می رود که مذاکرات قرارداد مارکوس راشفورد در چند ماه آینده افزایش یابد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

راشفورد که در این فصل در 44 بازی برای شیاطین سرخ 27 گل به ثمر رسانده است، پس از تمدید یک ساله یونایتد در دسامبر سال گذشته، قرار است دوره فعلی او در پایان فصل آینده به پایان برسد.

یونایتد از همه اینها آگاه بود و گفت وگوها صریح و صادقانه حفظ شد. راشفورد تصمیم گرفت در یونایتد بماند و حتی در حال ساخت یک خانه سازگار با محیط زیست در چشایر است.

اتلتیک به این موضوع اشاره می کند که در حال حاضر وضعیت دخیا فوری ترین است. باشگاه در تلاش است تا قرارداد جدیدی با این بازیکن اسپانیایی با شرایط کاهش قابل توجهی از دستمزد 375000 پوندی (460000 دلار) در هفته او مذاکره کند.

در کنار این مرد انگلیسی، یونایتد همچنین مشتاق است که آینده فرد، دیوگو دالوت، لوک شاو و دیوید دخیا را نیز مرتب کند.

ویتول و کریچلی می‌افزایند: «کسانی که به راشوفرد نزدیک می‌شوند از مثبت بودن اطراف باشگاه و بازیکن صحبت کرده‌اند و متوجه شده‌اند که تن هاگ چقدر اوضاع را تغییر داده است.»

مارک کریچلی و لوری ویتول فاش می کنند که مواردی وجود داشته است که راشفورد با انتقال به یک باشگاه جدید معاشقه کرده است. نمایندگان او چهار سال پیش با بارسلونا صحبت کردند و در آنجا بحث انتقال مطرح شد.

منابع باشگاهی اصرار دارند که حسن نیت زیادی از طرف دو طرف برای رسیدن به یک مصالحه وجود دارد و امیدواری وجود دارد که بتوان به توافق رسید.

تابستان گذشته، مذاکراتی با پاری سن ژرمن انجام شد و اعتقاد بر این است که پیشنهادی بیش از 400 هزار پوند در هفته از سوی باشگاه پاریسی ارائه شده است.

چند ماه آینده همانطور که The Athletic به آن اشاره می کند تعیین کننده خواهد بود. در حالی که راشفورد وارد سال‌های ابتدایی دوران حرفه‌ای خود می‌شود، برای او غیرقابل درک است که بعد از فصل آینده با پیراهن یونایتد بازی نکند. برای باشگاه، ترفند این است که تعادل ظریفی بین پاداش مالی بهترین بازیکن خود ایجاد کند و مراقب باشد که دستمزدی که فصل گذشته 384 میلیون پوند بود، بیش از حد زیاد نشود.

https://thepeoplesperson.com/2023/03/28/marcus-rashford-contract-talks-expected-to-gather-pace-in-the-next-few-months-261846/ منبع:

گفتگوهای اولیه بین یونایتد و نمایندگان راشفورد قبلا انجام شده و بیشتر برنامه ریزی شده است، اما هیچ گام بزرگی به جلو انجام نشده است.


منچستریونایتد در حال آماده شدن برای تسریع مذاکرات قرارداد با مارکوس راشفورد بر سر یک قرارداد بلند مدت جدید است که او را برای آینده قابل پیش بینی در اولدترافورد نگه می دارد.

اگرچه بحث با دخیا فوری ترین نگرانی است، یونایتد به دنبال ادامه قرارداد راشفورد است. منابع آگاه از مذاکرات، که می خواستند برای محافظت از روابط ناشناس باقی بمانند، انتظار دارند که سرعت این مذاکرات در چند ماه آینده افزایش یابد.

مطابق با ورزشکاران، یونایتد اکنون تمام تلاش خود را برای بستن ستاره خود قبل از احتمال از دست دادن او در پشت سر زشت خود متمرکز کرده است.

فروش احتمالی یونایتد توسط خانواده گلیزر به عنوان عامل پیچیده ای در مذاکرات با راشفورد تلقی نمی شود، همچنین این واقعیت که یونایتد چندین قرارداد کلیدی برای مذاکره مجدد به طور همزمان دارد، نیست.

«منابع هر دو طرف اصرار دارند که این روزهای اولیه روند است. این درک متقابل وجود دارد که این بزرگترین و مهمترین قرارداد دوران حرفه ای راشفورد خواهد بود.