انتقاد تند اتریش از رنگنیک: مقابل شما باختیم!

رنگنیک نیز در این مصاحبه پس از پایان بازی گفت: از این نتیجه ناراحتم، تغییرات ما چیزی را تغییر نداد، بعد از تعویض ها ضعیف تر شدیم، اما در پایان بازی آسان است. برای همه، یک حرکت هوشمندانه انجام دهید، از تصمیمم برای جایگزینی سه بازیکن پشیمان هستم، دفاع می کنم زیرا هدفم تزریق خون جدید به تیم بود تا بتوانیم در خط هافبک بهتر کار کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رسانه های اتریشی پس از باخت 3-1 تیم ملی مقابل کرواسی به شدت از رالف رنگنیک، سرمربی اتریش انتقاد کردند.

انتقاد تند اتریش از رنگنیک: مقابل شما باختیم!

رسانه های اتریشی اشتباهات عجیب رنگنیک و به خصوص تصمیم او برای تعویض بازیکنان اصلی اتریش در نیمه دوم را دلیل اصلی این شکست خانگی می دانند. کرونن سایتونگ می گوید این سومین باخت متوالی رانگنیک به عنوان سرمربی اتریش است و او می توانست با تصمیمات درست از شکست سنگین کروات ها جلوگیری کند.


سرویس خبر شماره: 1845297
04 اردیبهشت 1401 @ 11:32 ق.ظ |
4.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “ورزه سه”، تیم ملی اتریش شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا در خانه میزبان کرواسی بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. رسانه های اتریشی از عملکرد تیم ملی خود در این بازی عصبانی هستند و امروز به انتقاد از رالف رانگنیک، سرمربی اتریش پرداختند.

روزنامه Huite می‌گوید تعویض‌های رنگنیک سرعت مسابقه را از بین برد. این روزنامه با انتقاد از تیم ملی کشورش تاکید می کند که تیمی که از فرصت های خود استفاده نکند شکست می خورد.

کاپیتان اتریش در پایان بازی به رادیو ملی این کشور گفت که هم تیمی هایش نتوانستند از فرصت های نیمه اول استفاده کنند و دلیل شکست آنها چیزی جز این نبود. داوید آلابا در این مصاحبه گفت: دلیل این ناکامی مشکلات تاکتیکی و تعویض ها نیست، ما مسئول این ناکامی و بازی خود هستیم، کروات ها تیمی در سطح جهانی هستند و بهتر از ما بازی کردند.