انتقاد تند میشاقی از مینی کمپ تیم ملی

وی افزود: تعریف مینی کمپ چیست؟ چرا بازیکن به تیم ملی اضافه می شود؟ این بازیکن در لیست تیم ملی است و ایجنت او را به فلان باشگاه می برد و می گوید ملی پوش است. بازیکن ملی باید بازی ملی داشته باشد. مفهوم مینی کمپ چیست؟ آیا چیز دیگری وجود دارد که یک سری از بازیکنان باید با عوامل و دوستان خود برای افزایش قرارداد خود مذاکره کنند؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

مجری اولین برنامه فوتبال از اردوی فعلی تیم ملی انتقاد کرد.

انتقاد تند میشاقی از مینی کمپ تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1942155
15 ژوئن 1402 @ 23:58
942 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این مجری برتر فوتبال در ادامه انتقادات خود گفت: در تمرین گل چند نفر از این بازیکنان را به زور رها کردید؟ حالا آنها وارد لیست تیم ملی شده اند که من را شگفت زده می کند. با دوستان کادرفنی تیم ملی صحبت می کنیم، می گویند این افراد در ماتریس تیم ملی نزدیک بودند. اما برخی از آنها هیچ اشاره ای به هیچ ماتریسی ندارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدحسین میثاقی در حاشیه مصاحبه با سه بازیکن پرسپولیس در خصوص مینی کمپ تیم ملی گفت: اول از همه، مینی کمپ چیست؟ تعریفش را به ما بگویید. بعد از گفتن جمله ای به مدیرعامل جهنم، گول این اتفاقات را نخورید. وقتی ایجنت می آید و می گوید ملی پوش است، 20 درصد اضافه کن، اشتباه نکن. برای زمان این بنده خداست که مینی کمپ را برای این کارها راه انداخت. ملی پوش باید بازی کند، اگر بازی ملی دارد بگوید برای بازی ملی اش یک درصد اضافه می کنم، اگر نه بگو کمال.