انتقاد سرمربی سپاهان از زمین های ایرانی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت در مقابل خبرنگاران آبادانی قرار گرفت و گفت: خوشحالم که دوباره در جمع هواداران فوتبال هستم. سپاهان از ابتدای فصل سعی کرده با نگرش مثبت بازی کند و خوشحالم که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. مسابقه آسانی نبود. صنعت نفت در بازی قبل شکست خورده بود و مربی عوض شده بود.

مورائیس درباره عملکرد سپاهان تا پایان هفته نهم گفت: الان تیم دوم جدول و پشت سر پرسپولیس هستیم. تا اینجای کار مقابل گل گهر، استقلال، نساجی، ذوب آهن و پرسپولیس بازی کرده ایم و در ابتدای لیگ بازی آسانی نداشته ایم. ما با مشکلاتی مواجه بودیم و کریمی را بعد از بازی اول به دلیل مصدومیت از دست دادیم. این وضعیت بعد از بازی چهارم فرناندز اتفاق افتاد و برای خط هافبک ما مشکلاتی پیش آمد و به اهداف خود نرسیدیم.

موریس گفت از وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان برای هفته آینده اطلاعی ندارد. فوتبال ایران مستحق زمین های بهتر است. فدراسیون فوتبال باید دپارتمانی تشکیل دهد که استانداردهای لازم را داشته باشد تا زمین بهتری داشته باشد. بازیکنان ایرانی شایسته بازی در زمین بهتر هستند. نمی گویم مثل انگلیس و فرانسه، اما مثل عربستان و قطر. باید در مورد آن فکر کنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1848049
21 مه 1401 در 10:16 ب.ظ.
17.8K |

5نقطه نظر

مورائیس: بازیکنان لیاقت این زمین را ندارند

وی با ابراز رضایت از شاگردانش گفت: چند هفته پیش گفتم از عملکرد وینگرهای تیمم ناراضی هستم. باید بگویم که الان به خاطر بازی آنها خوشحال ترین فرد هستم، یکی از وینگرها گل زد و همه آنها خیلی خوب بازی کردند. سید محمدرضا حسینی کار خود را به خوبی انجام داده است. یاسین سلمانی هفته گذشته بازی نکرد اما در این دیدار خیلی خوب ظاهر شد و هر روز پیشرفت می کند. من به او تبریک می گویم. در مورد پیام مورد نیاز چیز خاصی نمی توانم بگویم. او چند سیو فوق العاده انجام داد و همه می دانند که او دروازه بان باکیفیتی است.

وی با بیان اینکه صنعت نفت به دنبال نتیجه لازم بود، گفت: همه بازیکنان مقابل سپاهان انگیزه بالایی دارند. بازیکنان ما سعی کردند با برخی از لحظات بازی کنار بیایند و به همین دلیل آنها را تحسین می کنیم. برای مسعود ریگی خوشحالم که گل زد و عملکرد بسیار خوبی از ابتدای فصل ارائه کرد. این گل برای او پاداشی بود. خوشحالم که همه هافبک هایمان را برای اولین بازی فصل داشتیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: سپاهان این توانایی را دارد که بهتر بازی کند. این شرایط برای همه بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می کنند صدق می کند که به نظرم زمین ها اجازه نمی دهند. زمین خشک است و رطوبت کافی ندارد. آنها سرعت توپ را می گیرند و زمین ورزشگاه امروز همین شرایط را داشت.

وی درباره گل های سپاهان گفت: تیم ما 11 گل به ثمر رسانده و از نظر خط دفاعی یکی از بهترین تیم ها است. فقط 6 گل خوردیم و شاید فقط پرسپولیس و فولاد کمتر از ما گل خوردند. ما تا الان خوب کار کرده ایم. همه بازی آخر ما (مقابل پرسپولیس) را دیدند و فکر می کنم اگر تیمی قرار بود در این بازی پیروز شود، این ما بودیم. اگر در این مسابقه پیروز شده بودیم اکنون در صدر جدول رده بندی قرار می گرفتیم.

سرمربی پرتغالی سپاهان از ورزشگاه های ایران انتقاد کرد.

انتقاد سرمربی سپاهان از زمین های ایرانی!

مورائیس با اشاره به گل دوم سپاهان گفت: در بازی قبلی مقابل پرسپولیس چنین موقعیتی داشتیم که علی نژاد هفته گذشته از آن استفاده نکرد. او نمی توانست قبول کند که این فرصت را از دست بدهد و من برای این بازیکن خوشحالم. علی نژاد هفته سختی را پشت سر گذاشت و به او تبریک می گویم. او در آن لحظه مهم گل مهمی را به ثمر رساند که آرامش را برای تیم به ارمغان آورد. باید آماده شوید و در بازی بعدی با بازی خوب نتیجه بهتری بگیرید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازگشت مصدومان تیمش گفت: مانوئل فرناندز و جلال علیمحمدی بازگشته اند. محمد کریمی شرایط ایده آل خود را پیدا می کند و کارش را به خوبی انجام می دهد. خوشحالم که همه بازیکنان را در اختیار دارم و آنها کار خود را به خوبی انجام دادند. ما خیلی خوب بودیم نورافکن، رامین رضاییان، رناتو داسیلویرا و دانشگر در لحظات پایانی که نتیجه ممکن بود تغییر کند، کار خود را به خوبی انجام دادند.