انتقاد شدید از ستاره سابق استقلال ساپینتو و غلامپور

بچه های تیم از نظر روحی و انگیزه خیلی ضرر کرده اند، وقتی استقلال نتیجه یک مسابقه را واگذار می کند، انگار برای بازیکنان مهم نیست که استقلال بازی را باخته است. اگر دل هواداران از جمله خود من با هر شکست استقلال به درد می آمد. به نظر من به هر حال شرایط مهیا است، آقای فتح الله زاده واقعا برای پرداخت مطالبات و حقوق بازیکنان، کادر فنی و مدیون باشگاه دچار مشکل هستند. او سعی می کند مشکلات مالی باشگاه استقلال را حل کند، وقتی این شرایط و نوع بازی بچه ها را می بینید واقعاً دلتان به درد می آید. اما برای بازیکنان باخت تیم بی ربط شده است.

اگر به 5 بازی اخیر استقلال نگاه کنیم، متوجه می شویم که بردیم اما برد خوبی نبود یا بازی خوبی از تیم ندیدیم. بازیکنان همان هایی هستند که ساپینتو از اول فصل با آنها کار کرده است و اگر بخواهد ادعا کند که بازیکنان مورد نظر من نیستند، این ادعا غیرقابل قبول و حتی نوعی ظلم به اعضای تیم است. چون شرایط بازیکنان و تیم را می دانست و با آگاهی قبلی مسئولیت فنی استقلال را پذیرفت. به نظر من ایجاد تغییرات زیاد در ترکیب تیم یکی دیگر از معایب ساپینتو است. استقلال در هر بازی با ترکیب متفاوتی وارد زمین می شود و طبیعتاً وقتی تغییرات زیادی در ناحیه آرنج ایجاد می شود، ناهماهنگی بین بازیکنان بیشتر می شود.

سیاوش در سطح تیم ملی است

مدافعان استقلال مقابل مهاجمان حریف قرار می گیرند

وقتی بی تفاوتی بازیکنان را می بینم قلبم به درد می آید

زمانی که بازی می کردیم با شرایط متفاوتی مواجه بودیم. بعد از پایان دوران فوتبال مربیگری کردیم و در کلاس های بین المللی شرکت کردیم. به نظر من باید تعادل در ترکیب و بازی تیم وجود داشته باشد و شرایط نصف و نیمه باشد. تعادل پنجاه و پنجاه به این معناست که وقتی 50 درصد بازیکنان دفاعی در تیم حضور دارند، 50 درصد باقیمانده باید بازیکنانی باشند که نگرش تهاجمی و نافذ خوبی داشته باشند. اما این تعادل در ترکیب استقلال حفظ نمی شود، گاهی می بینیم که 70 درصد ترکیب را بازیکنان قدرتمند و 30 درصد بازیکنان هجومی تشکیل می دهند. خب، طبیعتاً آنها نمی توانند به آنچه ما می خواهیم برسند، زیرا قدرت بازیکنان برای مهار توپ حریف قوی تر است.

1794611

بسیاری از بازیکنان تسلیم شده اند

بازگشت ستاره سابق آبی ها به شرایطی که اخیرا در این تیم رقم خورد.

انتقاد شدید از ستاره سابق استقلال ساپینتو و غلامپور

باید از سیاوش یزدانی انتقاد کنم و بپرسم چرا وقتی مهاجم حریف خطری در محوطه جریمه نداشت، مرتکب خطای پنالتی شد؟
همیشه به بازیکنان جوان گفته می شود که وقتی مهاجم در محوطه جریمه خطرناک نیست، نیازی به مهار توپ نیست. خطاهای انفرادی برای همه بازیکنان اتفاق می افتد اما این خطا مربوط به بازیکنان کمتر باتجربه است نه مدافع باتجربه ای که فصل گذشته با استقلال بدون شکست قهرمان لیگ شد.
کیفیت فوتبال سیلوا نیز نسبت به فصل گذشته پایین آمده است، فضای زیادی بین مدافعان میانی ما وجود دارد و پوشش خط میانی و مدافعان بسیار ضعیف است.
هاردانی و کوین یاماگا نیز سقوط کردند. یاماگا هنگام حرکت تنهاست و کسی در کنارش نیست که از او حمایت کند. فاصله زیاد بین خطوط و همچنین افت کیفیت آنها نسبت به فصل قبل باعث شد تا استقلالی ها نتوانند در بازی با سپاهان چهار پاس سالم به یکدیگر بدهند، فقط توپ را از جناحین گرفتند و از آخر هم فقط بی هدف به توپ ضربه زد.

اگر بخواهیم هر بازی را ببریم، دیگر ناممان استقلال نیست!

ترکیب ساپینتو متعادل نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا حسن زاده مدافع پیشین استقلال و مردی غیرقابل درک در قلعه دفاعی دوران قهرمانی این تیم در آسیاست. حسن زاده در گفت وگو با “مجله اخبار فوتبال” بدون اغماض از تیم و مشکلات فنی آبی ها می گوید و معتقد است ذهنیت تیم و بازیکنان در مسیر قهرمانی نیست.
مصاحبه را در زیر بخوانید:

از کجا می دانی که سیاوش مقصر است، شاید مقصر ساپینتو است که با کوزه باعث استرس بازیکنان در زمین شده و جنجالی که در کنار خط ایجاد می کند. خدا را شکر که بهزاد غلامپور او را همراهی می کند و هر بازی یکی از آنها اخراج می شود. از کی نیمکت استقلال اینطوری شده؟ مگه بازی محلات نیست که سر هر سوت داد بزنیم و داد بزنیم تا تصمیمات داور لحاظ بشه؟ لیگ حرفه ای است و فرهنگ لیگ برتر باید حفظ شود.
من از خسرو حیدری خیلی بیشتر از این انتظار دارم، وقتی خسرو می بیند ترکیب تیم بد است، باید بدون ترس و با جسارت نظرش را به ساپینتو بگوید، به هر حال حیدری شناخت خیلی بیشتری از فوتبال ایران دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

من شخصاً اعتقادی به کم کاری بازیکنان در فوتبال ندارم، به نظرم اگر بازیکنی بخواهد در یک بازی زنده که همه بازی را تماشا می کنند کمتر کار کند فقط آسیب می بیند و خودش را نابود می کند. صحبت ها و حاشیه هایی که می گویند فلان بازیکن در یک بازی اشتباه کرده و مربی تیمش اخراج شده و مربی دیگری جایگزین او شده است را کاملا تکذیب می کنم. سیاوش یزدانی همان بازیکنی است که فصل گذشته برای استقلال جان داد، نمی شود همه چیز را فراموش کرد چون این اشتباه را کرد، من به هیچ وجه این مشکلات را قبول ندارم. سیاوش بازیکن بزرگ و برابر تیم ملی است. این شوخی نیست که بازیکنی با خودش بگوید: “من نمی خواهم بازی کنم یا کم کاری کنم تا اخراج شوم، شاید مدیر بعدی که می آید نام سیاوش را در لیست مازاد قرار دهد.” یک بازیکن وقتی وارد زمین می شود همه چیز را می دهد.


سرویس خبر شماره: 1866454
بهمن 14, 1401 در 09:33 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما مدافعان خوبی داریم!

اگر بخواهیم نگاه منصفانه ای داشته باشیم و درباره علت افت استقلال در هفته های اخیر نظر قطعی بدهیم، باید یک عامل را دخیل بدانیم. خب ما شاهد وقفه طولانی در مسابقات لیگ به دلیل مسابقات جام جهانی بودیم، تیم دوباره اردوی آمادگی بدنی را پشت سر گذاشت و مانند زمان آماده سازی برای پیش فصل، چند بازی دوستانه برگزار کرد. این روند چه بخواهیم چه نخواهیم تیم را پایین آورده و از شرایط ایده آل خود دور می کند. بعد از دربی که با تساوی به پایان رسید، نقاط ضعف خط دفاعی استقلال تقریبا مشخص شد. با وجود اینکه چهار بازی دیگر انجام داده ایم اما متاسفانه مشکلات خط دفاعی ما حل نشده است. از طرفی اضافه شدن سیاوش یزدانی هم کمکی به تیم نکرد و ندیدیم در این چند بازی چه انتظاری از سیاوش یزدانی داشتیم. نمی دانم چه اتفاقی افتاده است، مدافعان وسط ما کمی نسبت به مهاجمان تیم حریف مهربان هستند و تفکر آنها کودکانه شده است. متاسفانه آنها شرایط را زیر نظر ندارند و نمی دانند در هر شرایطی چه عکس العملی از خود نشان دهند، به همین دلیل مهاجمان تیم حریف خیلی راحت حرکت می کنند و هیچ اتفاقی نمی افتد.

مهدی قیدی و محمد محبی اگر آماده نبودند باید از ابتدا به مصاف سپاهان می رفتند چرا که حضور حداقل چهار نفره آنها سپاهان را در زمین خود نگه می داشت و جدای از این مشکل، تعداد بازیکنان سپاهان در خط حمله را حفظ می کرد. ، که هر دو بازیکن هنگام در اختیار داشتن توپ حرکات نافذ بسیار خوبی دارند. اینطور نیست که در این بازی موقعیت نداشتیم، استقلال در این بازی به خاطر اشتباهات بازیکنانش چند موقعیت به دست آورد، اما اگر قرار است هر بازی را که توپ هایمان تبدیل به گل نمی شود، ببازیم. دیگر نمی توان گفت نام این تیم استقلال است.
خوش شانس بودیم که به مس رفسنجان گل نزدیم.

غلامپور دستیار اصلی ساپینتو!

ساپینتو چیزی به فوتبال بازیکنانش اضافه نکرد