انتقاد شدید از لواندوفسکی و دوستانش در لهستان!

مفسر معروف لهستانی از عملکرد شاگردان سانتوس مقابل جمهوری چک انتقاد کرد.

انتقاد شدید از لواندوفسکی و دوستانش در لهستان!


سرویس خبر شماره: 1897583
آوریل 06, 1402 در 03:03 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال لهستان در اولین بازی خود با هدایت فرناندو سانتوس سرمربی پرتغالی مقابل جمهوری چک شکست خورد.

داریوش شپاکوفسکی ادامه داد: “این مسابقه به همان سرعتی که برای ما شروع شد به پایان رسید. لواندوفسکی پس از باخت عذرخواهی کرد. بدنارک نیز پس از بازی بابت عملکرد تیمش عذرخواهی کرد؛ اما در مورد این بهانه ها چطور؟ خود بازیکنان ما نمی توانند چنین بدی را توجیه کنند. تاکتیک آنها در پراگ چه بود، در ذهنشان چه می گذشت و…؛ “همه چیز باید مورد بحث و تحلیل قرار گیرد تا از تکرار این اتفاق جلوگیری شود.”

پس از آن بازی و انتقاد شدید از عملکرد لهستانی ها، سران فوتبال لهستان بازیکنان تیم ملی را مقصر دانستند و در این بین داریوش شپاکوفسکی پا را فراتر گذاشت و گفت: او در پنجاه سال گذشته چنین بازی بد لهستان را ندیده بود. در ادامه سخنان ایشان را می خوانید؛

وی در ادامه درباره سانتوس گفت: سخت است که سانتوس را به خاطر اتفاقی که افتاده مقصر بدانیم. یادآوری می کنم که او زمان کمی داشت؛ سه جلسه تمرین. بالاخره تمرین یک چیز است و رقابت یک چیز دیگر. خیلی از بازیکنان تیم ملی به طور منظم بازی نمی کنند. حالا چند بازیکن کلیدی دیگر هم مشکل مصدومیت دارند. مربی به زمین نمی رود؛ “مربی بازیکنان را انتخاب می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

او در ابتدا گفت: “با 50 سال اظهار نظر درباره فوتبال، چنین شروع فاجعه باری را برای تیم ملی لهستان به خاطر ندارم.” حتی در تاریک ترین سناریوها، این الگوی بازی دشوار بود. مسابقه ای برای فراموش کردن! چه چیزی دشوار خواهد بود؛ زیرا اختراع مجدد این بازی در پراگ وحشتناک است.”