انتقاد شدید بازیکنان پرسپولیس از عملکرد یک بازیکن/هواداران امیدی به او ندارند

حالا با بازگشت حامد پاکدل پس از ریکاوری پس از مصدومیت و جذب یورگن لوکادیا، تامیروف کمترین شانس را برای حضور در ترکیب پرسپولیس دارد اما در عوض تلاش می کند تا وضعیت خود را بهبود ببخشد، همچنان با پست های اینستاگرامی عجیبش به حواشی خود دامن می زند.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی از عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، از سران باشگاه خواست تا بر اساس تکنیک های فکری او، مهاجم جدید را جذب کنند. تعلل مدیران باشگاه باعث شد تا یحیی گل محمدی دوباره شیرزد تمیرف را از لیست مازاد حذف کند تا در تمرینات پیش فصل پرسپولیس شرکت کند.

تمیروف در بازی های تدارکاتی پرسپولیس توانست 3 بار گلزنی کند اما هواداران همچنان امیدی به درخشش او نداشتند و به همین دلیل حضور 21 دقیقه ای او به عنوان بازیکن تعویضی در بازی با ذوب آهن کافی بود تا هواداران پرسپولیس یک بار هم از او انتقاد کنند. از نو.

این بازیکن ازبکستانی که در زمستان سال گذشته برای حل این مشکل به پرسپولیس آمده بود، حالا به درد سر هواداران پرسپولیس تبدیل شده است و به همین دلیل بعید است که محبوبیتی بین هواداران پیراهن کسب کند.سرخ سرمایه.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در فصل جاری نتوانست گلزنی کند و به همین دلیل مشکل این تیم در خط حمله زود مشخص شد.