انتقاد شدید وزیر ورزش از سرمربی تیم ملی روسیه!

سوالی که کارپین هر بار با شکوفایی خاصی به آن پاسخ می دهد و آخرین باری که بعد از بازی با عراق در مورد آن صحبت کرد: “به عشق خدا در صورت امکان این کار را بکن. من به اندازه تیم ملی به روستوف عشق و تعهد دارم، اما اگر اخراجم کنند، چه می شود؟ او؟ گریه می کنم؟ هرگز!”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور همزمان والری کارپین روی نیمکت تیم ملی روسیه و باشگاه روستوف در بین روس ها مخالفان زیادی دارد.

همین موضوع باعث شد رسانه های روسی هر از چند گاهی از سرمربی این تیم بپرسند که آیا این موضوع می تواند منجر به برکناری او از سرمربیگری تیم ملی شود یا خیر؟


سرویس خبر شماره: 1897770
آوریل 07, 1402 در 09:03 ب.ظ
3.4K |

0نقطه نظر

شما نماینده یک ملت هستید نه یک تیم…

همین موضوع اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه را بر آن داشت تا از کارپین انتقاد کند: سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه تنها نماینده تیم نیست، بلکه نماینده کشور است. مربی برنامه‌ها و تاکتیک‌های بازی، نظم و انضباط را آموزش می‌دهد، اما بالاتر از همه باید الگوی اقتدار و رفتار شایسته باشد.»

او اضافه کرد : “هر کلمه ای که به زبان می آید روحیه خوبی را برای ورزشکاران و میلیون ها طرفدار روس به ارمغان می آورد. برای ورزشکارانی که به هر مسابقه ای با افتخار می آیند و تمام تلاش خود را برای پرچم روسیه می دهند. بی تفاوتی در ورزش راهی برای پیشرفت است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

بی تفاوتی والری کارپین به احتمال جدایی از تیم ملی روسیه انتقاد وزیر ورزش این کشور را به دنبال داشته است.

انتقاد شدید وزیر ورزش از سرمربی تیم ملی روسیه!