انتقاد عجیب از کلوپ: او یک مربی متوسط ​​است!

رافائل فن در وارت، ستاره سابق هلند و رئال مادرید، سه بازیکن لیورپول را بازیکنانی متوسط ​​توصیف کرد و گفت یورگن کلوپ یک مربی متوسط ​​است.

انتقاد عجیب از کلوپ: او یک مربی متوسط ​​است!

ستاره سابق رئال مادرید در این مصاحبه گفت: “به نظر من خیلی ها اشتباه می کنند که می گویند جردن هندرسون یک فوتبالیست بزرگ است. نه، او واقعا یک بازیکن معمولی است. جیمز میلنر نیز بسیار معمولی است. جو گومز هم همینطور است. ون دایک بازیکن خوبی است و دفاع چپ و راست آنها نیز خوب است. اما لیورپول اگر روز خوبی نداشته باشد و مهاجمانش شاداب نباشند یک تیم متوسط ​​است. این در مورد یورگن کلوپ نیز صادق است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

رافائل فن در فارت، ستاره سابق تیم ملی هلند که به بازی در تیم هایی مانند رئال مادرید و تاتنهام عادت دارد، در مصاحبه ای سه بازیکن لیورپول را برجسته کرد و گفت آنها بازیکنان معمولی هستند و نباید در یک تیم بازی کنند. مثل لیورپول او یورگن کلوپ را از انتقادات تند خود محروم نکرد و مدعی شد که یک مربی کاملا متوسط ​​است.

ون در فارت با حمایت از باشگاه ملی خود آژاکس در بازی امشب مقابل لیورپول، در تلویزیون درباره پیروزی 4-0 آژاکس مقابل رنجرز در هفته گذشته صحبت کرد و گفت که بازیکنان آژاکس نباید از لیورپول بترسند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با توجه به اینکه لیورپول در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب در خانه به مصاف آژاکس رفت تا باخت سنگین هفته اول مقابل ناپولی را جبران کند، یکی از ستاره های سابق هلند اظهارات عجیبی درباره برخی بازیکنان این تیم و همچنین سرمربی آن، جنجال به پا کرد.


سرویس خبر شماره: 1843581
22 سپتامبر 1401 @ 8:21 ب.ظ
517 امتیاز خبر

0نقطه نظر