انتقاد محرم نویدکیا از مسئولان برگزاری لیگ


سرویس خبر شماره: 2048622
25 ژوئن 1403 در 9:02 ب.ظ.
14.2 هزار |

6نقطه نظر

تیم های مجتبی حسینی همیشه قابل احترام هستند;

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از برنامه ریزی سازمان لیگ و فراهم نشدن شرایط برای برگزاری یک بازی دوستانه گلایه کرد.

انتقاد محرم نویدکیا از مسئولان برگزاری لیگ

به گزارش “ورزهچه” محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم که شب آینده در اراک برگزار می شود، گفت: بازی در نیمه نهایی است. هر دو تیم انگیزه های زیادی دارند. آنها عاشق رسیدن به فینال هستند و این برای هر تیمی افتخار است که در فینال بازی کند. بنابراین هر دو تیم با انگیزه بسیار خوب و برنامه ریزی بسیار خوب وارد این مسابقه خواهند شد.

وی سپس کیفیت آلومینیوم را ستود و افزود: آلومینیوم واقعا تیم باکیفیتی است و آقای حسینی تیم با کیفیتی برای باشگاه ایجاد کرده است. آنها بازی های بسیار خوبی در لیگ انجام دادند. نسبت به شرایط و بازیکنان امتیازات بسیار خوبی کسب کردند. فکر می کنم آقای حسینی هر جا که رفت تیم قابل احترامی درست کرد. در سال های اخیر همیشه اینطور نبوده است. می دانیم که این تیم از نظر ساختار دفاعی فوق العاده خوب است، در بحث های تهاجمی هم همین طور. یک تیم فوق العاده با کیفیت که کار ما را سخت می کند. بازی مهم و سختی است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

نویدکیا سپس در مورد شرایط بازیکنانش گفت: آنها خوب هستند و ما تمرین خوبی داشتیم. به خاطر وقفه ای بود که برای فیفادی پیش آمد. ریکاوری خوبی داشتیم. تنها نقطه ضعف این بود که تیمی وجود نداشت که در دو هفته با آن بازی دوستانه انجام دهد.

محرم سپس از مسئولان برگزاری لیگ انتقاد کرد: این به برنامه ریزی سازمان لیگ اشاره دارد که باید نقد شود. چون وقتی همه مسابقات تمام می شود و 4 تیم باقی می مانند. همه تعطیل هستند و فقط لیگ سه بازی دارد. آنها هم بازی کردند و حاضر نشدند با ما بازی کنند. با این حال با توجه به فشار بازی های قهرمانی بد نیست بازیکنان این 4 تیم ریکاوری کنند و بازی خوبی ارائه دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی