انتقاد هافبک استقلال از اقدام عجیب سرمربی تیم ملی/ مهدی پور: کی روش باید پاسخگو باشد

مهدی مهدی پور هافبک استقلال پس از تساوی 2-2 آن تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی پر گل و 2-2 بود اما جذابیت معمول دربی را برای ما نداشت. منظورم خودم است. برای شخص مهدی مهدی پور هم مثل همیشه دربی نبود که دو سه هفته پیش شروع شد و هیجان بازی تا شروع مسابقه ادامه داشت. فوتبال و دربی کار مردم نیست. بازی برای من هیجان همیشگی را نداشت.

مهدی پور با بیان اینکه کی روش یک بازیکن کمتر از جام جهانی 26 نفره به جام جهانی برد جام جهانی را از دست داد: این سوال به نظر آقای کی روش بستگی داشت. موفقیت تیم ملی برای ما مهم بود. نظر آقای کی روش مهم بود. او هم باید پاسخگو باشد که یک نفر کمتر به جام جهانی بردیم.

هافبک استقلال درباره گلزنی پرسپولیس از روی دو ضربه ایستگاهی گفت: روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردند. به نظر من در طول بازی نتوانستند موقعیت ایجاد کنند. به هر حال بازی 2-2 بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در جام ملت های آسیا به دنبال حضور در تیم ملی است، گفت: انگیزه 100 درصدی برای حضور در جام ملت های آسیا دارم. اولویت من استقلال است. سعی می کنم هر چه در توان دارم برای استقلال بگذارم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی ادامه داد: فکر می کنم باید این بازی را می بردیم. ما دو بر یک جلو بودیم اما روی دو ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و امتیازها تقسیم شد.

وی در پاسخ به اینکه آرش رضاوند در جمع خبرنگاران از مصدومیت رباط پایش خبر داد، گفت: امیدوارم اتفاق خاصی برایش نیفتد. ظاهر رباط داخلی او آسیب دیده است و امیدوارم زودتر به تمرینات بازگردد و به ما کمک کند.