انتقاد کارلوتو از بازیکنان جوان رئال مادرید اشتباه ما بود

سرمربی رئال مادرید در ادامه با اشاره به بازیکنان جوان خود از جمله کاماویگا و چوامنی که در این بازی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان ما مثل همیشه بازی نکردند، شاید این بازی از نظر روحی برای آنها سخت بود. آنها بد بازی نکردند، اما می توانستند بهتر بازی کنند.» دلیل تعویض کاماویگا در بین دو نیمه، ضربه سر بد او نبود، بلکه به این دلیل بود که ما این تعویض را انجام دادیم زیرا انتظار ضدحملات خطرناک تری را داشتیم. از آلمریا در نیمه دوم.”

رئال مادرید در بازی بعدی خود در تاریخ 30 آگوست میهمان سلتاویگو خواهد بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

او همچنین درباره مدافع اتریشی خود که اولین گل رئال مادرید را از روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 75 پس از ورود به زمین به ثمر رساند، گفت: قرار بود کریم بنزما یا تونی کروس آن ضربه ایستگاهی را به ثمر برسانند اما آلابا به راحتی نمی توان آن را تشخیص داد. کریم و تونی که آلابا می خواهد ضربه ایستگاهی بزند اما من به شوخی گفتم.

کارلو آنچلوتی که شاگردانش در هفته اول فصل جدید لالیگا اسپانیا موفق شدند در آلمریا با نتیجه 2-1 به پیروزی برسند و شروع خوبی در این رقابت ها داشته باشند، پس از این بازی با اشاره به گل اول دیدار تیمش. در دقیقه 6 روی خطا روی خط، مدافع او توضیح داد: «اینجا انتظار بازی سختی را داشتیم و با خطای دفاعی کار را پیچیده کردیم، چیزی که می توانستیم جلوی آن را بگیریم». از آنجا به بعد سختی کشیدیم و بازیکنان آلمریا خیلی خوب دفاع کردند. ما شوت های زیادی روی دروازه آنها داشتیم و وقتی گل اول را زدیم برای ما راحت تر بود.

کارلوتو درباره آینده مهاجم 26 ساله خود که در این بازی به میدان نرفت ادامه داد: آسنسیو تا زمانی که رئال مادرید باشد بازیکن رئال مادرید است و اگر لیاقت بازی را داشته باشد، بازی خواهد کرد. مارکو در فصل گذشته گل های زیادی به ثمر رساند و اغلب گل اول تیم را به ثمر رساند و باید تا 31 آگوست (9 شهریور – مهلت نقل و انتقالات) منتظر بمانیم تا ببینیم چه می شود.”