انتقاد کاپیتان سیتی از بی انگیزگی بازیکنان

وی خاطرنشان کرد: شاید بازی هایی را بردیم که خیلی خوب نبودیم. که آرزو و عطش موفقیت سالهای اخیر وجود ندارد.»

1790954

ستاره آلمانی سیتی افزود: فکر می کنم فقدان نگرش حرفه ای، عدم اعتماد به نفس و تعهد به نتایج ضعیف اخیر کمک کرده است. به نظر من می توانستیم مقابل ساوتهمپتون و در بازی های اخیر بهتر عمل کنیم.


سرویس خبر شماره: 1864412
23 دسامبر 1401 ساعت 00:15
16.3 هزار |

0نقطه نظر

گوندوگان: ما خاطرات خوبی از اولدترافورد داریم

گوندوگان در مورد دربی منچستر و شرایط تیمش برای این بازی مهم گفت: این بازی فرصت خوبی است که فوراً به عقب برسیم. دربی شرایط خاص خود را دارد و کاملاً با سایر بازی ها متفاوت است. ما خاطرات خوبی داریم. اولدترافورد در سال‌های اخیر البته این را هم می‌دانیم که باید با بهترین یونایتد سال‌های اخیر روبرو شویم؛ تیمی پر از اعتماد به نفس و انگیزه.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

کاپیتان سیتی مقابل ساوتهمپتون با انتقاد از انگیزه کم این تیم گفت: متاسفانه ما کار را برای حریف آسان کردیم و باید اعتراف کنم که مستحق این شکست بودیم. امیدوارم تصمیم خوبی برای ما باشد و از آن درس بگیریم. شما باید بهتر عمل کنید و متواضع باشید. همه چیز به خودی خود اتفاق نمی افتد و ما باید شایسته چیزی باشیم تا این اتفاق بیفتد.

کاپیتان سیتی معتقد است بازیکنان این تیم دیگر انگیزه و عطش فصول گذشته را ندارند.

انتقاد کاپیتان سیتی از بی انگیزگی بازیکنان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیتی با نتیجه 2-0 مقابل ساوتهمپتون شکست خورد و بازی ضعیفی را ارائه کرد تا از رقابت های جام اتحادیه خارج شود. پس از آن شکست، ایلکای گوندوگان مدعی شد که بازیکنان سیتی در سال‌های اخیر اشتیاق و انگیزه لازم برای موفقیت را از خود نشان نداده‌اند.