انتقاد 2 تیم لیگ برتری، مشتریان از ستاره استقلال/ موثرترین بازیکن ساپینتو منتظر جلسه باشگاه است.

باید ذکر شود؛ این بازیکن از باشگاه های حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد اما ظاهرا با توجه به شناخت و حضورش در لیگ برتر ایران ترجیح می دهد فوتبالش را یا در استقلال یا در یکی از تیم های لیگ برتری ایران ادامه دهد. دو باشگاه لیگ برتری می خواهند یاماگا را با پیشنهاد نقدی به خدمت بگیرند. در نهایت طی روزهای آینده با برگزاری جلسه باشگاه استقلال و مشخص شدن تکلیف سرمربی این تیم وضعیت این بازیکن مشخص خواهد شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

کوین یاماگا ستاره فرانسوی 26 ساله استقلالی ها که در بیست و دومین دوره لیگ برتر، لیگ برتر و جام حذفی با زدن 7 گل در لیگ برتر و حضور در 27 بازی در این تیم یکی از موثرترین بازیکنان استقلال بود. ترکیب اصلی، یکی از موثرترین بازیکنان آبی ها بود.

چندی پیش کوین یاماگا برای ماندن در آبی پوشان استقلال در فصل آینده ابراز تمایل کرد اما یامگا در حال حاضر منتظر مشخص شدن سرمربیگری استقلال است.

او با شروع لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست و دو فصل پیش با 10 گل آقای گل استقلال بود. یمگا پس از پیوستن به استقلال قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرد که اعتبار آن تا 9 جولای سال جاری (23 ژوئن 2023) است و پس از آن یامگا بازیکن آزاد محسوب می شود.

این فوتبالیست که ظاهرا از زندگی در تهران و حضور در جمع بازیکنان استقلال بسیار راضی است، در حال حاضر با قیمتی در حدود 1.2 میلیون یورو یکی از گران قیمت ترین بازیکنان تیم استقلال در سایت ترانسفر مارکت محسوب می شود و سران باشگاه استقلال تمایل به ادامه همکاری با این بازیکن باید رضایت مالی او را برای ادامه همکاری با این تیم جلب کند.