انتقالی کابوس وار با خروج احتمالی سه ستاره


سرویس خبر شماره: 2051489
8 جولای 1403 در 11:43 ق.ظ |
7.9 هزار |

دهنقطه نظر

خبر بزرگی که همه آماده شنیدن هستند:

به نظر می رسد سران باشگاه پرسپولیس از تمدید قرارداد برخی از ستاره های این تیم ناامید شده اند.

انتقالی کابوس وار با خروج احتمالی سه ستاره

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با مرتضی پورعلیگنجی، وحید امیری و سروش رفیعی، هنوز جایگاه هفت بازیکن دیگر که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده مشخص نیست.

به جز وحدت حنان اف که جدایی او از جمع قرمزها قطعی است، علی نعمتی، فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، گئورگی گلسیانی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و عیسی آل کثیر با این باشگاه قرارداد ندارند.

در عین حال با وجود شایعات مختلف به نظر می رسد مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنانی چون نعمتی، فرجی، آل کثیر و اسدبیگی وجود نداشته باشد و این بازیکنان به زودی قرارداد خود را تمدید خواهند کرد. علاوه بر این، ممکن است موضوع قرارداد جورجی گلسیانی پس از حضور او در یورو 2024 دشوارتر شود، اما سران باشگاه پرسپولیس با او رابطه دارند و احتمالا قرارداد این بازیکن تمدید خواهد شد.

2048465

موضوع نگران کننده ای که از دو هفته پیش جدی شد، احتمال تمدید نشدن قرارداد مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر است که با توجه به پیشنهادات مالی بیشتر، احتمال جدایی از پرسپولیس وجود دارد. در حال حاضر اخبار به گونه ای است که وقتی از رهبران باشگاه در مورد آنها می پرسیم اغلب با عبارت “احتمال کم است” مواجه می شویم.

عجیب است که این عبارت در مورد بازگشت علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد نیز شنیده می شود. این در حالی است که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس شبیه به اتفاق سال گذشته شنیده می شود.

2029035

البته با توجه به شرایط فصل نقل و انتقالات نمی توان به طور قطعی از هیچ کدام از این بازیکنان و آینده آنها خبر داد، زیرا تجربه این فصل نشان داده است که می توان هر روز منتظر اخبار جدیدی بود و شاید در مورد این بازیگران به نفع پرسپولیس خواهند بود که برمی گردند و شرایط را تغییر می دهند زیرا مذاکرات ادامه دارد.
در مورد بیرانوند هم به نظر می رسد سران باشگاه پرسپولیس نظر روشن و دقیقی در مورد او و بازگشتش ندارند چرا که می دانند در صورت از دست دادن این دروازه بان از یک طرف گزینه ای به اندازه او پیدا نمی کنند. و از طرفی اگر او را برگردانند، برخی از هواداران باید عصبانی شوند تا راضی کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی