انتقال بزرگ تراکتور به مقصد السد/ یک پرسپولیسی از تبریز خداحافظی کرد.



خواکین دستیار اسپانیایی پاکو خامس در آخرین لحظات تمرین روز گذشته تراکتورسازی صمیمانه با اعضای این تیم گفت که پیشنهاد بزرگی دریافت کرده و قصد جدایی از تراکتور را دارد.

این اقدام ناگهانی زمانی رخ داد که او در یک سال گذشته از مربیان نزدیک پاکو خمس بود و در حلقه مشاوران پاکو حضور داشت و حالا جدایی ناگهانی او تصمیمی عجیب تلقی می شود.

اگرچه باشگاه تراکتورسازی هنوز تصمیم خود را در مورد خواکین اعلام نکرده است، اما این مربی مشتاق است که او تراکتور را ترک کند و به تیم جدیدش بپیوندد.

او دو پیشنهاد از خلیج فارس از جمله یک پیشنهاد از السد قطر دارد و خواکین تمایل جدی دارد نیم فصل دوم را در لیگ ستارگان قطر سپری کند.

مدیریت السد بر عهده وسام رزاق قطری است که پس از نتایج ضعیف این مربی خارجی در نیم فصل اول هدایت این تیم را برعهده گرفت و حالا قصد دارد یک مربی اسپانیایی را در کنار خود قرار دهد.

خواکین توسط مربی دروازه بان های تیم السد به او معرفی شد و وسام رزاق نیز از رزومه خواکین قدردانی کرد و قصد دارد بخشی از مسئولیت فنی تیم را در نیم فصل به او واگذار کند.

در عین حال خواکین با تجربه حضور در پرسپولیس و فولاد تجربه خاصی در لیگ برتر ایران دارد و حالا امیدوار است با قرارداد تراکتورسازی روزهای جدید خود را در لیگ ستارگان آغاز کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال