انتقال لژیونر جوان از اسکوچیچ به قلعهنوی (عکس)


سرویس خبر شماره: 1897769
آوریل 07, 1402 در 09:02 ب.ظ
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ستاره سابق استقلال که به دلیل سرماخوردگی در بازی تدارکاتی اخیر تیم ملی ایران مقابل روسیه از لیست بازیکنان غایب بود، پس از بهبودی از بیماری با انگیزه زیادی به تمرینات بازگشت و یکی از بازیکنان فعال و مشتاق در بین بازیکنان بود. شاگردان قلانوی در روزهای اخیر.

حسین زاده که در هر دو بازی مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی و لبنان به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد و سپس در بازی تدارکاتی مقابل الجزیره به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، در زمان کارلوس کی روش فرصت بازی پیدا نکرد اما تغییر سرمربی کار خوبی انجام داده است، بنابراین او به عناصری مانند مهدی قیدی ترجیح داده می شود و همیشه در اردو خواهد بود.

1836069



مجله اخبار فوتبال داخلی

حسین زاده که در دوران حضورش در شارلوا بلژیک 20 بار به عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی فرصت حضور در زمین را داشت و از همان سال اول لژیونر شدن توانست خودی نشان دهد، دو گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است. در این فصل که عملکرد نسبتا خوبی برای این یک لژیونر جوان محسوب می شود و موفق شد به تیم ملی دعوت شود.

1836068

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد درخشان امیرحسین حسین زاده و تاثیر چشمگیر او در موفقیت های فصل گذشته و قهرمانی استقلال در تنها فصل حضورش در جمع آبی ها باعث شد تا او بیش از انتقال به تیم ملی دعوت شود. لیگ ژوپیر بلژیک تا با هدایت دراگان اسکوچیچ بازی کند، اما پس از غیبت در جام جهانی 2022، با توصیه امیر قلعه نویی دوباره به اردوها دعوت شد.

ملی پوش 22 ساله شارلوای بلژیک یکی از بازیکنان فعال امروز تمرین ایران بود.

انتقال لژیونر جوان از اسکوچیچ به قلعهنوی (عکس)