انتقال مغز تیم ملی به پرسپولیس لغو شد



شاید اگر علی قلی زاده مصدوم نمی شد، آمار بهتری را در فصل گذشته در تیم لخ پوزنان ثبت می کرد. او نه تنها با مصدومیت وارد اردوی لخ پوزنان شد، بلکه در پایان فصل دوباره از فوتبال دور شد. و دقایقی در تیمش بازی کرد.

او تنها 10 بار برای لخ پوزنان بازی کرد، 632 دقیقه بازی کرد و حتی یک گل یا پاس گل نداد. همین مشکل باعث شده تا افراد زیادی از جدایی قریب الوقوع این وینگر فنی از لخ پوزنان خبر دهند. به خصوص که او بازیکنی گران قیمت محسوب می شود و دستمزدش از اکثر بازیکنان تیمش بیشتر است. با این حال از لهستان خبرها حاکی از آن است که ماریو روماک به عنوان سرمربی لخ پوزنان برای فصل جدید حساب ویژه ای روی قلی زاده باز کرده است.

بنابراین در تاریخ 20 ژوئن (حدود 3 روز دیگر) بازیکنان لخ پوزنان آماده سازی خود را برای فصل جدید لیگ لهستان آغاز می کنند. خبر خوب برای لخ پوزنان این است که دینو هوتیچ و علی قلی زاده با سایر اعضای تیم همکاری خواهند کرد.

هر دو بازیکن نیم فصل دوم فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست دادند. سرمربی لخ پوزنان گفت: من با بازیکنان صحبت کردم و هر دو از ابتدای تمرین آماده خواهند بود.

قلی زاده با وجود اینکه آماده بود، پس از صحبت با امیر قلعه نویی و برای احتیاط از حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی در خرداد ماه منصرف شد. قلی زاده به نوبه خود در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد، اما همچنان به سختی کار می کند تا به حالت اولیه بازگردد. ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که او چقدر برای بازگشت موفق انگیزه دارد.

وینگر 28 ساله ایرانی برای دو فصل دیگر با لخ پوزنان قرارداد دارد. یعنی باید تا 9 خرداد 2026 به باشگاه لهستانی متعهد شود، در نقل و انتقالات نیم فصل و حتی در روزهای اخیر بارها از قلی زاده به عنوان خرید مطلوب استقلال و پرسپولیس یاد شده است اما به نظر می رسد مسئولان باشگاه هم همینطور هستند. در حالی که کادر فنی لخ پوزنان روی وینگر ایرانی خود حساب باز کرده است. برای فصل بعد

با این شرایط می توان گفت بازگشت این بازیکن 6 گل در 36 بازی ملی به قهرمانی ایران فعلا منتفی است. مگر اینکه اتفاقات جدیدی رخ دهد و صفحه بازگردد.

بیشتر بخوانید: چرا نام علی دایی دوباره بر سر زبان ها افتاده است؟/افسانه دیگری این وسط است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال