انتقال میسون گرینوود به یوونتوس می تواند توسط وستهم یونایتد تسهیل شود – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات


گزارش‌ها در مورد آینده ستاره منچستریونایتد میسون گرین‌وود سریع‌تر از آن چیزی است که مارکوس راشفورد تکیلا را پایین بیاورد.

دستگیری جنایی و اتهامات تجاوز به عنف که توسط گرین‌وود به خوبی منتشر شده بود، یونایتد را از نظر سیاسی و اخلاقی مجبور کرد تا خانه جدیدی برای این فوق ستاره جوان بیابد، حتی اگر این اتهامات متعاقباً کنار گذاشته شد.

و پس از یک دوره قرضی موفق در ختافه، این بازیکن 22 ساله اکنون قرار است به فروش برسد زیرا شیاطین سرخ قصد دارند تا گربه نقل و انتقالات ناچیز 50 میلیون پوندی خود را تقویت کنند.

بیشتر صحبت‌های این هفته در مورد ناامیدی یوونتوس برای جذب مهاجم متولد برادفورد بود و مترو مدعی شد که بانوی پیر پیشنهادی 40 میلیون پوندی (47.5 میلیون یورویی) ارائه کرده است.

رسانه های ایتالیایی مانند گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت نیز گفته اند که یووه آماده جذب وینگر است اما ادعای بسیار مشکوک مترو را تایید نکرده اند.

در همین حال، کلسیومرکاتو اصرار دارند که هیچ پیشنهادی از تورین ارائه نشده است و یوونتوس باید بازیکنان را قبل از خرید بفروشد.

فابریتزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، این موضوع را در گزارش روزانه خود در صبح امروز تأیید کرد، اما پیچیدگی بیشتری به آن اضافه کرد.

رومانو می‌گوید: «یوونتوس علاقه‌ای دارد، اما آنها باید حداقل یک بازیکن تهاجمی را بفروشند تا بتوانند بازیکن را جذب کنند.

ماتیاس سوله علاقه خاصی را از وستهام و دیگران به خود جلب می کند، اما هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده است… یوونتوس حدود 40 میلیون یورو می خواهد تا سوله را ترک کند، بنابراین مذاکره آسانی نخواهد بود.

فدریکو کیزا نیز با توجه به ورود به آخرین سال قراردادش و توافقی بر سر تمدید قرارداد، انتظار می رود فروخته شود.

رومانو اصرار دارد که با توجه به شرایط مالی یووه حتی از یونایتد، شیاطین سرخ آماده هستند تا گرین وود را به صورت قرضی با خرید اجباری در پایان دوره به خدمت بگیرند.

او گفت: «ما از فوریه، مارس تکرار می کنیم که داستان میسون گرینوود در منچستریونایتد به پایان رسیده است.

“این می تواند چنین فرمولی باشد – یک انتقال وام بالقوه با تعهد خرید نه گزینه.”

دور از ذهن ما نیست که مربی بزرگ نقل و انتقالات را زیر سوال ببریم، اما سخت است که ببینیم این کار چه سودی برای یونایتد دارد، چرا که به شدت نیاز به جمع آوری پول نقد در کتاب های امسال دارد تا قوانین سود و پایداری را برآورده کند.

پیش‌پرداخت بزرگ یا مبلغ قرضی ممکن است برای وسوسه کردن هیئت‌مدیره یونایتد کافی باشد، اما اولویت همچنان فروش مستقیم یا شاید تعویض بازیکن در تابستان امسال خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/14/mason-greenwoods-juventus-move-could-be-facilitated-by-west-ham-united-281595/ منبع: