انتقال وکهورست به منچستریونایتد نهایی شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تلاش های اریک تنهاچ سرمربی یونایتد برای جذب یک مهاجم در هفته های اخیر شدت گرفته است. تنهاخ پیش از این گزینه هایی مانند ماکسیم چوپومینگ از بایرن مونیخ، ژائو فلیکس و اولیویه ژیرو را هدف قرار داده بود، اما در روزهای اخیر گزارش ها حاکی از آن است که گزینه اول یونایتد، وات وکهورست، مهاجم هلندی بشیکتاش است که در جام فیفا در قطر حضور داشت و با یک درگیری فوق العاده با این تیم حضور داشت. لیونل مسی. وکهورست عضو باشگاه برنلی است و به صورت قرضی برای بشیکتاش بازی می کند.

1790888

به گزارش فابریزیو رومانو، ووت وهورست مهاجم تیم ملی هلند پس از فسخ قرارداد قرضی خود با بشیکتاش راهی منچستریونایتد خواهد شد.

انتقال وکهورست به منچستریونایتد نهایی شد

لازم به ذکر است واخورست در 18 بازی برای بشیکتاش 9 گل زده و 4 پاس گل داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1864374
22 ژانویه 1401 @ 6:45 ب.ظ
5.1 هزار |

1نقطه نظر

شکایت فابریزیو رومانو

به گفته فابریزیو رومانو، انتقال وات و هورست به منچستریونایتد نهایی شده و او به زودی قرارداد قرضی با منچستریونایتد امضا خواهد کرد. وخورست امروز برای معاینه پزشکی راهی منچستر خواهد شد.

1790525

بشیکتاش قرار است 2.5 میلیون پوند مستقیماً از منچستریونایتد دریافت کند تا به قرارداد قرضی وخورست پایان دهد. بشیکتاش با برنلی بر سر بند خرید 10 میلیون یورویی در پایان فصل به توافق رسیده بود که به این معنی است که منچستریونایتد باید برای جذب دائمی وخورست مبلغی جداگانه به بشیکتاش بپردازد.