انتقال ویفر، بیانیه موریلو و ادعای کاروالیو – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

گزارش ها حاکی از آن است که قرمزها جذب یک ملی پوش هلندی را از دست داده اند، اما یک مدافع لیگ برتری اعلام کرده است که آماده انتقال به لیورپول است.

لیورپول برای ویفر خیلی دیر حرکت کرد

بر اساس به روز رسانی از دی تلگرافبا وجود علاقه لیورپول، برایتون در آستانه جذب متس ویفر، هافبک فاینورد است.

این گزارش حاکی از آن است که آرن اسلات مشتاق به خدمت گرفتن این بازیکن 24 ساله بود که او دو سال را در فاینورد با او گذراند.

با این حال، ریچارد هیوز، مدیر ورزشی جدید لیورپول، ظاهراً خیلی دیر کارها را ترک کرد، و به نظر می رسد ویفر اکنون با 25 میلیون پوند به استادیوم آمکس برود.

اینکه آیا این کاملاً درست است و به لیورپول بازمی گردد، باید دید، اما مسلماً بازیکن هلندی در سطح مورد نیاز نیست.

قرمزها باید امشب هم بتوانند آسوده خاطر باشند.

4 چیز دیگر امروز: موریلو به حرکت و ترنت برای شروع اشاره می کند؟

GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 30 ژوئن 2024: ترنت الکساندر-آرنولد انگلیسی قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 یوفا بین انگلیس و اسلواکی در ورزشگاه آرنا AufSchalke وارد می شود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)GELSENKIRCHEN، آلمان - یکشنبه، 30 ژوئن 2024: ترنت الکساندر-آرنولد انگلیسی قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 یوفا بین انگلیس و اسلواکی در ورزشگاه آرنا AufSchalke وارد می شود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • مدافع ناتینگهام فارست موریلو خود را آماده انتقال به لیورپول در تابستان امسال اعلام کرد و اذعان داشت که قرمزها را به عنوان یک گزینه کنار نمی‌گذارد.
  • برخی از اخبار اولیه تیم انگلیس حکایت از آن دارد ترنت الکساندر-آرنولد روز شنبه به عنوان یک مدافع کناری مقابل سوئیس استفاده شد، زیرا گرت ساوتگیت در خط دفاعی به سه بازیکن تبدیل شد – هرچند هنوز شروعی برای جو گومز وجود ندارد.
  • آنتونی گوردونبه گفته روزنامه‌نگار لوک ادواردز، ایجنت او به سختی تلاش می‌کرد تا انتقال به لیورپول را قطعی کند.
  • سرمربی سابق قرمزها روی ایوانز گفته است اینجا آنفیلد است در مورد اهمیت توسعه استعداد تحت اسلات

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

  • داروین نونز وظیفه ارائه پیراهنی به لوئیس سوارز برای رسیدن به 140 بازی با پیراهن اروگوئه را بر عهده گرفته است. او یک بزرگ واقعی بازی است!
  • باشگاه ها تمایلی به خرید جوئل ماتیپ قهرمان سابق لیورپول به دلیل مشکلات متعدد مصدومیت او ندارند. هر چند “بازگشت تماشایی” به شالکه مطرح شده است (Der Westen)

چت دیگر از جای دیگر

منچستر، انگلیس - پنجشنبه، 25 می 2023: اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستریونایتد و چلسی در اولدترافورد.  منچستریونایتد 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)منچستر، انگلیس - پنجشنبه، 25 می 2023: اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستریونایتد و چلسی در اولدترافورد.  منچستریونایتد 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد قراردادی یک ساله در اولدترافورد تا سال 2026 تمدید کرده است – هواداران لیورپول بروید و شامپاین بگیرید.
  • اعتقاد بر این است که وولوز پیشنهادی در حدود 40 میلیون پوند از چکش ها برای جذب مکس کیلمن مدافع میانی (اسکای اسپورت) را پذیرفته است.

ویدیوی روز

فابیو کاروالیو در گفتگو با کانال یوتیوب Rising Ballers درباره موضوعات مختلفی بحث کرده است، از بازی الکساندر-آرنولد در خط میانی، نام مستعار او، انتخاب بازی برای پرتغال در مقابل انگلیس و موارد دیگر…

اسلات اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را به عنوان سرمربی لیورپول در روز جمعه برگزار می کند، بنابراین مطمئن شوید که همه چیز را در این آنفیلد به روز کنید!



https://www.thisisanfield.com/2024/07/wieffer-transfer-murillo-declaration-carvalho-claim-latest-liverpool-fc-news/ منبع: