انتقام تیم ملی برای تولد بیرانوند

تیم ملی ایران برای تکمیل اردوی تدارکاتی خود به اتریش سفر کرد و قرار است در دو دیدار تدارکاتی به مصاف سنگال و اروگوئه برود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

علیرضا بیرانوند تولد 30 سالگی خود را در اتریش سپری کرد که بازیکنان برای او تونلی از ضربات در نظر گرفتند.

انتقام تیم ملی برای تولد بیرانوند

بیرانوند که معمولاً در تولدهای مختلف با کیک به سر و صورت بازیکنان می زند، به نظر می رسد این بار خوش شانس بوده که برای او کیکی پخته نشده و توانسته به سلامت از دست کسانی که ناامیدانه به دنبال انتقام بودند فرار کند. پاس دادن با این حال، این مانع بازیکنان و هم تیمی هایش نشد که او را در تونل شکست دهند، او فقط پاس داد و مورد ناز آنها قرار گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس امروز در اتریش و در جریان تمرین تیم ملی جشن تولد گرفت تا در کنار سایر بازیکنان و اعضای تیم فنی خود را برای دو دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال آماده کند.


سرویس خبر شماره: 1844798
30 سپتامبر 1401 @ 7:59 ب.ظ
11.4K |

9نقطه نظر

ضرب و شتم تونل در برابر تمام پول کیک

برخلاف همیشه، این بار کیکی در جشن تولد بازیکنان تیم ملی برگزار نشد و به نظر می رسد آخرین اتفاق تلخ در این منطقه که با مصدومیت چشم کریم انصاری فرد رخ داد باعث شد جشنی متفاوت برای دروازه بان تیم ملی تدارک ببینند. این بار.

علیرضا بیرانوند قبل از شروع تمرین امروز باید از تونل کتاک که بازیکنان و حتی کادرفنی نیز در آن حضور داشتند می گذشت و به این ترتیب تولد 30 سالگی خود را جشن گرفت.