انتقام سوپر لیگ ها با شادی برای حذف بارسا، یووه و اتلتیکو

اگرچه تقریباً 18 ماه از آن روز می گذرد، اما کسانی که به فوتبال اهمیت می دهند، هرگز بمب رسانه ای را که می توانست فوتبال را برای همیشه نابود کند، فراموش نکرده اند. در 18 آوریل 2021، دوازده باشگاه بزرگ اروپایی اعلام کردند که قصد دارند در رقابت جدیدی به نام سوپر لیگ اروپا شرکت کنند.

سه باشگاه با اعتبار قابل توجه در اروپا اکنون با بزرگترین رقابت باشگاهی قاره در مد تحقیرآمیز خداحافظی کرده اند. بارسا پنج بار قهرمان اروپا شده است، یوونتوس دو بار این عنوان را کسب کرده و اتلتیکو مادرید دو بار به فینال رسیده و با شکست های دراماتیک از قهرمانی بازمانده است.


سرویس خبر شماره: 1850378
05 نوامبر 1401 در 07:20 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بسیاری از اهالی فوتبال اروپا از حذف زودهنگام بارسلونا، اتلتیکو مادرید و یوونتوس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال هستند. این افراد از زمانی که ایده سازماندهی سوپرلیگ اروپا مطرح شد، با این باشگاه ها زاویه داشتند. ایده ای که با مخالفت شدید روبرو شد و ظاهرا کنار گذاشته شد.

اما هواداران بسیاری از این باشگاه ها فقط سه روز طول کشید تا بیش از نیمی از این دوازده باشگاه در اعتراض شدید، قرارداد سوپرلیگ خود را پس بگیرند. مجموع دوازده باشگاه اکنون به سه باشگاه کاهش یافته است: یوونتوس، بارسا و رئال مادرید. به همین دلیل است که حذف بارسا و یوونتوس و حتی اتلتیکو مادرید که تحت فشار هواداران نتوانستند تصمیم خود را بگیرند، برای بسیاری از هواداران فوتبال اروپا خوشحال کننده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سه باشگاه بارسلونا، اتلتیکو مادرید و یوونتوس که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند، همگی از معماران اصلی ایده سوپرلیگ اروپا بودند.

انتقام سوپر لیگ ها با شادی برای حذف بارسا، یووه و اتلتیکو

اینکه حالا بارسلونا باید برای بردن دومین جام مهم اروپا یعنی لیگ اروپا تلاش کند و حتی یوونتوس و اتلتیکو مادرید برای رسیدن به این لیگ باید برای پیروزی در دیدارهای مقدماتی تلاش کنند برای بسیاری از باشگاه های اروپایی عجیب و مضحک است.