انحصاری؛ آگورلو و درودگر در هتل آکادمی بحث شدیدی داشتند

آجورلو و درودگر از دست یکدیگر شرمنده شدند و یکدیگر را به حق تبلیغات محیطی متهم کردند. رد و بدل کلماتی مانند «مافیا»، «دزد» و… بین مدیرعامل استقلال و عضو هیأت مدیره سازمان لیگ، سایر مدیران و البته میرشاد مجدی، سرپرست فدراسیون را برای میانجیگری وارد کرد و پس از دقایقی غوغا به پا شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس کمیته بازاریابی لیگ فوتبال در جلسه اجماع امروز با یکدیگر اختلاف لفظی داشتند.

در نهایت، به نظر می رسد مصطفی آجورلو همچنان در جنگ لیگ با درودگار بر سر تبلیغات محیطی سال گذشته پیروز شده است. اینکه در جلسه امروز مصوب شد استقلال و پرسپولیس بازی های خانگی خود را شخصاً محیط زیستی اعلام کنند و سازمان لیگ در این موضوع دخالت نکند نشان از موفقیت آجورلو در این مورد دارد. سران در گفتگو با خبرنگاران اعلام کردند که تنشی وجود ندارد و همه برای هدف مشترک فوتبال اقدام می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه سایت سازمان لیگ فوتبال تلاش کرد به طور کامل اخبار کلی جلسه مدیران باشگاه ها در خصوص تبلیغات محیطی را پوشش دهد، اما در این جلسه مشکلاتی به وجود آمد که توسط حاضران مشاهده نشد.


سرویس خبر شماره: 1833256
21 جولای 1401 در 05:19 ب.ظ |
7.1 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

تنش در جلسه تبلیغات محیطی

جالب اینجاست که مسئولان سازمان لیگ که وقوع اتفاقات جنجالی در این جلسه را پیش بینی کرده بودند، اجازه ورود خبرنگاران و افراد غیر مرتبط را ندادند و رسانه های اعضا تنها پس از پایان در محوطه باشگاه با سران برخی باشگاه ها گفتگو کرده اند. هتل آکادمی.

البته آجورلو و درودگر که در ابتدای فصل گذشته نیز بارها در جلسات بر سر قانون تبلیغات محیطی با هم اختلاف نظر داشتند و مسائلی بین آنها به وجود آمد پس از پایان جلسه امروز به درخواست شرکت کنندگان در آغوش گرفتند تا وجود داشته باشد. هیچ کینه ای از هر دو طرف وجود ندارد، اما طبیعی است که اصل اختلاف آنها از بین نمی رود و به نظر می رسد که این مشکل ادامه خواهد داشت.

ماجرا از آنجا شروع شد که مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از دریافت نامه سازمان لیگ برای حضور در جلسه مدیرعامل، روز گذشته و قبل از برکناری حیدر بهاروند، بلافاصله نامه ای به رئیس سابق سازمان لیگ نوشت. ، و سعید فتاحی به عنوان نماینده باشگاه استقلال تبلیغات محیطی را برای حضور در جلسه معرفی کرد.

بعد از این اتفاقات آجورلو که خیلی ناراحت بود وقتی پشت تریبون می ایستد گلایه هایش را از اتفاقات تبلیغات محیطی سال گذشته مطرح می کند. صادق درودگر که سال گذشته نیز با واگذاری تبلیغات محیطی به استقلال، پرسپولیس و سایر باشگاه ها مخالفت جدی داشت و در نهایت نتوانست جلوی این اتفاق را بگیرد، در جریان صحبت های آجورلو مطالبی را درباره مطالبات سازمان لیگ از استقلال در خصوص آخرین مطالبات بیان کرد. تبلیغات فصل، و این درگیری بین دو طرف در حال تشدید است.

به همین منظور فتاحی امروز به هتل آکادمی فوتبال می رود و می خواهد در جلسه حاضر شود اما مسئولان سازمان لیگ به دلیل امنیت مجموعه از ورود فتاحی جلوگیری می کنند. علت ممانعت سازمان لیگ برتر از ورود فتاحی به این دلیل است که جلسه اجماع فقط با حضور مدیران عامل باشگاه ها است. در نتیجه فتاحی به سرعت ماجرا را به مدیرعامل استقلال اعلام می کند و آجورلو در آکادمی حاضر می شود و در جلسه حضور پیدا می کند.

موضوع اصلی درگیری شدید مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با صادق درودگر، یکی از اعضای هیات مدیره و رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ بود و دو طرف در حال نسبت دادن حرف هایی بودند. که حتی در آغوش گرفتن در پایان جلسه، اصل ماجرا را از بین برد.