انحصاری؛ قولی که کارلوس کی روش به ما داد


سرویس خبر شماره: 1843640
23 سپتامبر 1401 ساعت 10:15
3.5 هزار |

0نقطه نظر

با لبخند – آرام؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره انتظار به پایان رسید و کارلوس کی روش ساعتی پیش وارد ایران شد. هر چقدر هم که درباره کناره گیری اسکو و گزینه ایرانی و تغییر یکباره تاریخ صحبت کنیم، کی روش در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران می نشیند. قرار بود امروز صبح وارد تهران شود و بالاخره حدود پنج دقیقه به هشت رسیدیم. ارزش تماشای سرمربی تیم ملی در سومین دوره متوالی جام جهانی را داشت. تا امروز هزاران موضع در خصوص واکنش های این سرمربی دیده شده و تا همین ساعاتی پیش اتفاق نظر وجود نداشت. شخصاً فکر می‌کردم که تمام آن ساعت‌های انتظار چیزی جز یک برخورد سرد به من نمی‌دهد.

اما به نظر می رسید که ما مقابل کارلوس کی روش دیگری قرار داشتیم. اگرچه در جمع خبرنگاران گفته می شد که این سرمربی پرتغالی احتمالا حال و حوصله حرف زدن را نخواهد داشت و حتی شاید عده ای منتظر اخم و ناراحتی او بودند اما کارلوس کی روش با آرامش و خونسردی از پله های تیم بالا رفت. CIP از هنگام ورود، در مسیر پایین، با لبخند با ستون های دیپلماتیک دست داد و با شادی به سر و صدای خبرنگاران و چند هوادار واکنش نشان داد.

امروز صبح با کی روش آرام و احتمالا با تجربه تری مواجه شدیم. شصت روز تا اولین بازی با تیم ملی انگلیس باقی مانده است. از امروز و تا امروز با این تیم تا اولین پخش و زوم روی چهره کارلوس کی روش قدم به قدم پیش می رویم.

آیا خاطرات بدی از هم داریم؟ بله، آیا ما توهین شده ایم؟ بارها و مخصوصاً اخیراً. اما لحظات فراموش نشدنی را با هم به یاد آوردیم. با گل نکونام پس از شکست های پی در پی کره را شکست دادیم. پژمان شلیک کرد و اشکان تنها یک قدم مانده بود تا دروازه آرژانتین را باز کند. این تیم قصد حذف ندارد دقایق حساس فوتبال ایران ….

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین باری که کارلوس کی روش به ایران رفت، شرایط تفاوت چندانی با امروز نداشت.

انحصاری؛  قولی که کارلوس کی روش به ما داد

آنقدر روزهای خوب با هم داشتیم که از این ثانیه فقط به یک گل فکر می کنیم. همین یک هفته پیش فهمیدم که هر آرزویی بالاخره می تواند محقق شود. حتی اگر دیر باشد، حتی اگر دور باشد. مهم نیست سرمربی کی باشد، برای گروه ما سخت است، اما صعود غیرممکن نیست و ما این ماه را حداقل با تصویری از آن چهره آغاز خواهیم کرد. بازگشت برای یک ماموریت جدید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او خودش به این تجمع آمد و با وجود اصرار گروه امنیتی برای سوار شدن به خودرو، در جمع خبرنگاران حاضر شد و از بازگشت به ایران ابراز خوشحالی کرد. واکنش او به تمام واکنش‌های بیش از حد مثبت و خنده‌دار بود و مطمئناً پس از یک دقیقه مکالمه، به سمت ماشینی رفت که به هتل المپیک می‌رفت. پس از چندین بار تلاش ناموفق، آخرین تلاش من برای صحبت مستقیم با کی روش با درخواست پایین آوردن لیوان همراه شد و تمام سوالاتی که آماده کرده بودم در یک جمله خلاصه می شد. پیام شما برای هواداران فوتبال ایران چیست؟ پاسخ سرمربی پرتغال نمونه ای از رفتار صبور و آرام بود: پیام من امید و تعهد است.

از فاصله ای کمتر از بیست سانتی متری از شانس ایران برای خروج از گروه پرسیدم و جوابم لبخند او و حرکت ماشین در میان جمعیت بود. این اولین گفتگوی ما بود و احتمالاً مانند گذشته روزهای ملایم تری و شاید روزهای تلخی در راه باشد.