انحصاری؛ وقتی تاج و اسکوچیچ ملاقات کردند چه اتفاقی افتاد؟

واقعیت این است که در مراسم دیروز که تاج و اسکوچیچ در ردیف سوم میهمانان نشسته بودند، مدتی با هم درگیر شدند و تاج با اسکوچیچ رابطه گرمی داشت، اما آن برخورد یک احوالپرسی ساده نبود، در حالی که به نظر نبی. سابقه همکاری با اسکوچیچ را دارد، نه چندان برخورد گرمی با این سرمربی کروات نداشت.
در حالی که تاج و اسکوچیچ در حاشیه مراسم این فرصت را داشتند که بیشتر با یکدیگر صحبت کنند، دیگر به سراغ یکدیگر نمی رفتند.
گفت و گو با رئیس جدید فدراسیون برای اسکوچیچ جالب نبود و تاج خود را با مهمانان دیگر مشغول کرد تا زمان را بگذراند و خروجی از برج میلاد را به سمت دفتر کارش رها کند.
در این شرایط مخالفان در حال مذاکره با تغییر سرمربی تیم ملی هستند و ممکن است به خدمت گرفتن کارلوس کی روش در برنامه های سطح بالا فوتبال به ضرر اسکوچیچ رخ دهد و تاج برای گرفتن سرمربی تیم ملی اصرار کند. البته به نظر می رسید که رئیس جدید فدراسیون در تبلیغات انتخاباتی در مورد کی روش صحبت می کرد تا نظر برخی اهالی فوتبال را جلب کند.
حتی الان هم مدافعان او بیشتر از کسانی که به کی روش علاقه دارند یا روی حریف اسکوچیچ تمرکز کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1841751
11 سپتامبر 1401 @ 7:59 ب.ظ
78.3K امتیاز خبر|

27نقطه نظر

چه کسی چمدان را به روی ایران می بندد؟

دیدار مهدی تاج و دراگان اسکوچیچ در حاشیه مراسم تور جهانی مختصر و مفید بود.

انحصاری؛  وقتی تاج و اسکوچیچ ملاقات کردند چه اتفاقی افتاد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از یکی دو هفته خبرهایی مبنی بر احتمال قوی برکناری دراگان اسکوچیچ و جایگزینی او با مربی دیگری، این اولین دیدار این دو چهره خبری فوتبال ایران بود.
شواهد نشان می دهد که فدراسیون جدید به طور جدی به دنبال جایگزینی اسکوچیچ است و احتمال زیادی وجود ندارد که این اتفاق نیفتد و با وجود مخالفت ها و محرومیت ها از گوشه و کنار، افرادی در تیم تاج هستند که از این مشکل آگاه هستند. . آنها به شدت دنبال می کنند.
یکی از نشانه ها حضور چند ساعته احسان حاج صفی در ایران برای رای گیری و شرکت در مجمع فدراسیون فوتبال بود که حاکی از صحبت های قبلی برای واریز رای مورد نظر در صندوق بود، دلیلی برای آمدن حاج صفی وجود نداشت و به تهران بروید تا یک رای را در صندوق ارسال کنید. .
و از آنجایی که حاج صفی در لیست بازیکنانی نیست که در پست های اینستاگرامی نسبت به کادر فنی تیم ملی دست داشته اند، بعید نیست که این تغییر بخشی از یک پازل از پیش تعیین شده باشد.
این بزرگترین و بلندترین تصمیمی است که تاج در چند روز آینده خواهد گرفت. اینکه می خواهد اسکوچیچ را برکنار کند و مربی دیگری را به جای او بگذارد، اینکه می خواهد از سرمربی فعلی تیم ملی حمایت کند و او را محکم نگه دارد.
نکته مهم این است که تاج در مذاکرات پس از انتخابات و پیروزی در مجمع درباره اسکوچیچ اظهار نظری نکرد و حتی زمانی که خبرنگاران درباره تصمیمش در مورد آینده تیم ملی سوال کردند، گفت در مورد آینده تیم ملی صحبت نمی‌کند. آی تی. برخلاف مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون که مثلا دیروز در گفتگو با خبرنگاران این سوال را مطرح کرد که قرار است کادر فنی تیم ملی عوض شود تا از این سوال همیشگی خلاص شوند.

قرار بود تاج و اسکوچیچ با هم در کنار جام جهانی عکس بگیرند اما این اتفاق نیفتاد.


در عین حال، خود اسکو که در حال حاضر در اردوی اتریش مشغول به کار است، می داند که ماراتن بقای او در تیم ملی رو به پایان است و همه احتمالاتی که او را در جایگاهش نگه داشته است می تواند ناگهان او را تنها بگذارد. با حکم اخراج
او که علیرغم تمام صحبت‌ها، مشکالت و توصیه‌ها حاضر به استعفا نشد، می‌تواند به فدراسیون فوتبال فراخوانده شود و در مورد آینده با او صحبت کنند.
با این حال مهمتر از هر چیزی این است که فدراسیون در مورد نیمکت تیم ملی چه با اسکوچیچ چه بدون او تصمیم نهایی و نهایی را بگیرد.
اگر قرار باشد اتریشی به شرطی بایستد که نتایج این دو دیدار تضمین کننده بقای اسکوچیچ باشد، اتفاقات قبلی ممکن است در تیم ملی تکرار شود.
با این حال با حضور تاج و جایگاه او بر صندلی ریاست، انتظار می رود فضای پیرامون تیم ملی بهتر شود و شرایط امن تری برای سرمربی تیم ملی (هر که باشد) ایجاد شود. بحث های مربوط به بازیکنان گذشته به آرامی از کمپ محو خواهند شد.
شایعات و احتمالات زیادی که آینده را رقم می زند و به نظر می رسد ساعت شنی پایان دوران حرفه ای دراگان در ایران آخرین دانه های خود را به ته می کشد، مگر اینکه ناگهان نتیجه فدراسیون فوتبال این باشد که این ساعت را به عقب برگرداند و کادر فعلی تیم ملی را دوباره راه اندازی کنید.
مهم این است که اسکوچیچ هوادار عجیب و قدرتمندی ندارد. اگرچه برخی از اعضای هیئت مدیره مخالف تغییرات هستند، اما اگر تصمیم هیئت مدیره تغییر کند، حمایت آنها قویتر از سایرین خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی