اندیشه بلوز در مجموعه انقلاب; پرواز به سمت صدر

زمانی که تمام توجهات به دو بازی تیم ملی در اتریش معطوف بود، کیروش ساپینتو هموطن خود تلاش کرد تا روحیه جنگندگی و آمادگی آبی پوشان را در انقلاب پیچیده بالا ببرد.

اندیشه بلوز در مجموعه انقلاب;  پرواز به سمت صدر


سرویس خبر شماره: 1845512
06 مهر 1401 ساعت 10:09 |
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شنبه آینده بدون شک شاهد یکی از دیدارهای زیبای هفته هفتم لیگ برتر در سیرجان خواهیم بود. استقلال با تمرینات سخت به دنبال صعود به اوج است و گل گهر هم نمی خواهد جایگاه دوم خود را در جدول از دست بدهد. استقلال و گل گهر احتمالا تلاشی برای دفاع از جایگاه فعلی خود ندارند. بلکه در این بازی با ارائه یک بازی تهاجمی و ارتقای جایگاه خود در جدول سعی خواهند کرد گامی به جلو بردارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در آخرین نمایش خود در ورزشگاه آزادی یکی از تهاجمی ترین بازی های سال های اخیر لیگ برتر را مقابل نساجی انجام داد و جدا از زدن 3 گل موقعیت های زیادی خلق کرد. مقابل تیمی که فصل گذشته در سه بازی نتوانست آنها را شکست دهد و حتی در مرحله پلی آف توسط این تیم حذف شد. این نشان می دهد که استقلال با روش 3-3-4 به هماهنگی و هماهنگی لازم دست یافته و اکنون آماده است تا برای حضور در بالای جدول تلاش کند.

در روزهای اخیر چند روزی بود که آبی پوشان تمرین بدنی نداشتند و به نظر می رسد ساپینتو نیز مانند کارلوس کی روش به تمرینات بدنی اهمیت زیادی می دهد. شاید باخت به تیم دانشجویی با نتیجه 2-1 به دلیل فشار تمرینات بدنی بود. با این حال، این یک اصل در تمرینات تیمی ساپینتو است که او تسلیم نمی شود و معتقد است که تیمش زمانی که در شرایط بدنی ایده آل باشد می تواند عملکرد خوبی در زمین داشته باشد.

این استقلال با این تفکر می تواند یک گام خوب نسبت به بازی های لیگ برتر باشد. به خصوص در بازی با گل گهر سیرجان. گل گهر بیش از آن که به دنبال قهرمانی در لیگ برتر باشد، با سرمربیگری امیر قلعه نویی به دنبال بازی های بزرگ است و این فصل مقابل سپاهان دهمگر یکی از بهترین بازی های لیگ برتر بوده است. و این مسئولیت اجتماعی تیم های لیگ برتری است. نمایش بازی های عالی لیگ برتر برای تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند و جلوی تلویزیون می نشینند تا لذت ببرند و البته این نمایش ها در نهایت باعث افزایش کیفیت بازی های باشگاهی و کمک به تیم ملی می شود.