انریکه: دخترم سرم را خواهد برد!


سرویس خبر شماره: 1854460
29 نوامبر 1401 @ 13:51 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی اسپانیا با هدایت انریکه در حالی آماده آغاز جام جهانی 2022 قطر است که بسیاری این تیم را یکی از مدعیان می دانند.
این در حالی است که او دوباره به صورت زنده و مستقیم با هوادارانش در شبکه توییچ صحبت کرده بود و شب گذشته بار دیگر در کانال خود حاضر شد تا با هواداران فوتبال صحبت کند. او همچنین عکس های خود و خانواده اش را با مردم به اشتراک گذاشت.
سرمربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا تمام بازی های جام جهانی را تماشا خواهد کرد، گفت: بیشتر گروه های F و G را که قرار است با آنها بازی کنیم، تماشا می کنم. این جشنواره فوتبال است و باید از آن استفاده کنیم.»
او همچنین در مورد اینکه چه کسی را بعد از خود بهترین مربی جهان می‌داند، گفت: “من کاملاً متواضع هستم، اگرچه ممکن است در کنفرانس‌های مطبوعاتی مشخص نباشد. من بسیار متواضع هستم.” پپ گواردیولا که دوست من است. یورگن کلوپ، کارلو آنچلوتی و بسیاری دیگر بهترین مربیانی هستند که جام های زیادی را در کشورهای مختلف به دست آورده اند.”
انریکه همچنین درباره آرزوی دوران کودکی خود افزود: اگر قرار نبود فوتبالیست شوم دوست داشتم پلیس یا آتش نشان شوم، حتی زمانی که بازیکن بودم هیچ وقت خودم را مربی نمی دیدم.
سرمربی اسپانیا در پایان با اشاره به نامزدی فران تورس و دخترش گفت: اگر بوسکتس برگ برنده دل بوسکه در زمین بود پس برگ برنده من کیست؟ قطعا فران تورس. وگرنه دخترم سرم را می‌برد!»



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا می گوید هرگز تصور نمی کرد روزی مدیر فوتبال شود.

انریکه: دخترم سرم را خواهد برد!