انریکه: چند بار می توانم بگویم که در قطر سرمربی اسپانیا خواهم شد؟

امروز شایعاتی مبنی بر علاقه منچستریونایتد به انریکه وجود داشت اما او تمام این شایعات را تکذیب کرد و گفت: من در قطر سرمربی اسپانیا خواهم بود و بعد خواهیم دید که چه پیش می آید. آیا کسی در این مورد شک دارد؟ چند بار باید این را تکرار کنم؟ هیچ چیز برای من جذابتر و وسوسه انگیزتر از نیمکت نشینی تیم ملی در قطر نیست. آیا فدراسیون به دنبال جایگزینی برای من است؟ “من هر موضعی را در این مورد درک می کنم.”

مسابقات دوستانه: ما اغلب بازی های دوستانه با تیم های بزرگ و سطح بالا انجام می دهیم و اگر مقابل حریفان سطح پایین قرار بگیریم و شکست بخوریم، امتیاز خوبی خواهد بود. چنین تیم هایی معمولا بازی بسته ای را انجام می دهند و می تواند آزمون خوب و سختی برای خط حمله ما باشد. از سوی دیگر، این یک معیار خوب برای دفاع ما برای آزمایش در برابر ضد حملات است.

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی قبلی خود گفته بود که قرارداد خود را تمدید نکرده است تا در صورت شکست جام جهانی، فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم راحت تری بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1817099 |
08 فروردين 1401 ساعت 21:55 |
7,401 |

2نظرات

شایعات صحت ندارد

لوئیس انریکه بار دیگر شایعات جدایی خود از اسپانیا در آستانه جام جهانی را تکذیب کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسپانیا پس از پیروزی در دیدار دوستانه مقابل آلبانی، فردا به مصاف ایسلند می رود. لاروخا که به تازگی سهمیه خود را برای حضور در جام جهانی تعیین کرده است به دنبال آمادگی بهتر برای این مسابقات است.

انریکه در مورد معیارهای دعوت از بازیکنان با تیم ملی صحبت کرد«نمی‌توانم به شما بگویم، اما اگر کمی بخوانید و داستان را دنبال کنید، هرگز از آزمون و خطا دست نکشیده‌ام، زیرا برنامه‌ها خیلی سریع تغییر می‌کنند، مثلاً بازیکنی آسیب می‌بیند و برنامه به طور طبیعی تغییر می‌کند. خیلی زود باید برای یک بازی دیگر آماده شوید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی