انزو: اکنون در بهترین لیگ فوتبال جهان بازی می کنم

انزو فرناندز، ستاره ۲۲ ساله آرژانتینی از انتقال به چلسی و بازی در لیگ برتر انگلیس بسیار خوشحال است.

انزو: اکنون در بهترین لیگ فوتبال جهان بازی می کنم

به این ترتیب فرناندز رکورد تاریخ نقل و انتقالات انگلیس را شکست و گران ترین بازیکن لیگ برتر شد. هافبک آرژانتینی تا سال 2031 بازیکن چلسی خواهد بود.

1797377

اولین بازی انزو برای چلسی می تواند امشب برابر فولام در استمفوردبریج باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

انزو در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن جدید چلسی گفت:“از چلسی برای به خدمت گرفتن من متشکرم. مالک باشگاه (تاد بولی) همه چیز را برای رسیدن من به اینجا انجام داد. اکنون می خواهم در بهترین لیگ جهان بازی کنم و بالاترین افتخارات ممکن را کسب کنم.”

انزو ادامه می دهد“من نمی توانم برای اولین بازی با پیراهن چلسی و در مقابل هوادارانمان صبر کنم. می خواهم به هم تیمی هایم در داخل و خارج زمین کمک کنم و یک سرمایه ارزشمند برای چلسی باشم.” تا پایان فصل و باید تلاش کنیم تا به اهدافی که در ذهن داریم دست پیدا کنیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در دقایق پایانی نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرد که انزو فرناندز را با قراردادی 121 میلیون یورویی از بنفیکا به خدمت گرفته است. او تابستان امسال از ریورپلاته با قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو به بنفیکا پیوست. اما باشگاه آرژانتینی با یک حرکت هوشمندانه، بندی را در قرارداد خود گنجاند که ریور 25 درصد از انتقال بعدی انزو را دریافت می کند. به همین دلیل ریورپلاته پس از انتقال این جوان آرژانتینی به چلسی 35 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

1797378


سرویس خبر شماره: 1868333
14 فوریه 1401 در 2:50 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

من نمی توانم برای اولین بازی چلسی صبر کنم