انصاری: بازی سپاهان تمام شد و قطعا جشن نخواهیم گرفت

بازیکن فولادی درباره شرایط دیدارهای بعدی این تیم اضافه کرد: از این پس شاید تیم ها قوی تر و قوی تر از قبل ظاهر شوند چون می دانند ما تیم قدرتمندی هستیم. همه بچه ها می دانند که از فردا باید برای بازی بعدی سخت تلاش کنیم و اگر یک لحظه غفلت کنیم قطعاً بازنده خواهیم بود. از فردا برای بازی بعدی تلاش می کنیم و بازی با سپاهان را فراموش می کنیم. همه بچه ها می دانند که باید امشب خوشحال باشند، اما این بازی را فراموش کنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کاپیتان فولاد معتقد است از این پس تیم ها با قدرت بیشتری مقابل فولاد صف آرایی می کنند.

انصاری: بازی سپاهان تمام شد و قطعا جشن نخواهیم گرفت


سرویس خبر شماره: 1841476
9 سپتامبر 1401 ساعت 23:31 |
2.7 هزار |

0نقطه نظر

کاپیتان فولاد درباره شرایط تیمشان در هفته های اخیر گفت: در این چهار هفته ای که بازی کردیم. در هفته اول مقابل نفت آبادان مستحق 3 امتیاز بودیم و 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما هر بازی استراتژی خاص خود را دارد. در تهران در مقابل 60 هزار هوادار پرسپولیس استاد میدان بودیم و خیلی خوب بازی می کردیم. هفته گذشته با تراکتورسازی خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم 3 گل به ثمر برسانیم و بازی را ببریم. دیدار مقابل سپاهان در اصفهان مطمئنا بازی آسانی نیست. امروز سپاهان قطعات زیادی دارد و کادر فنی خوبی دارد اما ما پست های زیادی به آنها ندادیم و این برمی گردد به شرح وظایفی که کادر فنی به ما داده بود و من یکی از آن 11 نفر هستم. یا 30 بازیکن در تیم. همه ما دویدیم، تلاش کردیم و این کار فقط یک نفر نبود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساسان انصاری درباره شرایط این بازی پس از پیروزی فولاد مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار سنگین و تاکتیکی برای هر دو تیم بود. می دانستیم در اصفهان به مصاف سپاهان پر مهره می رویم. این تیم چهار بازیکن خارجی با کیفیت و گران قیمت دارد. سپاهان بازیکنان ایرانی و ساختار بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین تیم های ایران است.

انصاری ادامه داد: 11 نفر را دیدید که با هم در زمین می دویدند و حتی بازیکنان تعویضی که به زمین می آمدند زیاد می دویدند. ما یک تیم هستیم و یکی از اصلی ترین نقاط قوت فولاد در سال های اخیر تیم بودن است و از این بابت خوشحالیم، اما مهمتر از همه این است که فکر می کنم حق داریم امشب به این بازی فکر کنیم و باشیم. خوشحال. ما قطعاً این بازی را جشن نخواهیم گرفت، یک بازی 3 امتیازی بود که گذشت و همه بچه ها و کل تیم می دانند که ما در یک ماراتن هستیم و اکنون هفته چهارم آن ماراتن است اگر ما اکنون جشن بگیریم و خوشحال باشیم. مطمئنا شرایط سخت خواهد بود

انصاری ادامه داد: ما می دانستیم که در اصفهان باید چگونه مقابل این تیم بازی کنیم، کادر فنی ما این تیم را خیلی خوب برای ما آنالیز کرده بود و رو در رو به ما گفته بود که از دقیقه اول تا دقیقه 100 چگونه باید بازی کنیم و با هم بازی کنیم. دقیقه برنامه خدا را شکر توانستیم آنطور که می خواستیم بازی را اداره کنیم و آن را به 3 امتیاز برسانیم.