انصاری: به شکل غیر فوتبالی جلوی ما را می گیرند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساسان انصاری درباره تساوی هفته اول فولاد و صنعت نفت گفت: بازی بسیار خوبی داشتیم. ما مالک کامل توپ و زمین بودیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم اما تبدیل به گل نشدند. معمولاً در بازی‌های اول تیم‌ها موقعیت‌های سختی می‌دهند، اما تیم ما در چندین نوبت با تاکتیک‌های متنوعی که کادرفنی در نظر گرفته بود موفق شد گره‌های دفاعی حریف را باز کند.


سرویس خبر شماره: 1838302
23 اوت 1401 ساعت 6 بعد از ظهر
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قضات باید به ما کمک کنند.

وی با انتقاد از اتلاف وقت تیم حریف گفت: در 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول کادر پزشکی تیم حریف 6 بار وارد زمین شدند. دروازه بان این تیم شش هفت بار روی زمین افتاد. این موضوع جذابیت کتاب را خدشه دار می کند. فولاد به عنوان تیمی مستحکم شناخته می شود و ممکن است تیم های زیادی در طول فصل به این تاکتیک روی بیاورند. در این شرایط به کمک داورانی نیاز داریم که با کارت های وقت شناسی و اخطارهای خود این اجازه را به تیم حریف نمی دهند. شاید از بیرون خیلی مشخص نباشد، اما در داخل زمین روی کار ما تأثیر می گذارد و می تواند روند حمله را مختل کند.

وینگر فولاد از داوران خواست تا از اتلاف وقت حریفان این تیم جلوگیری کنند.

وینگر فولاد افزود: ما به تلاش خود ادامه می دهیم، هواداران ما در سه سال گذشته همراه ما بوده اند و حس اعتماد متقابل وجود دارد. قطعا حرف های زیادی برای گفتن داریم و در این چند سال کادر فنی، بازیکنان و تیم باشگاه فولاد نشان داده اند که لایق بهترین ها هستند. ما این روند را در فصل جدید برقرار خواهیم کرد و تمام تلاش خود را می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. خوشحالیم که تیم ما به این قدرت رسیده است که حریفان سعی می کنند به غیر از مسائل فوتبالی و جلوگیری از پیروزی فولاد از راه های دیگری نیز مقابل ما بایستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی