انقلابی بزرگ در برگزاری فینال جام حذفی ایران


کد اطلاعات: 2049244
28 ژوئن 1403 در 6:16 ب.ظ.
5.4K |

7نقطه نظر

بازی رفت و برگشت یا تعیین یک استادیوم ثابت

رئیس سازمان لیگ می گوید که فرمت فینال جام حذفی از فصل آینده تغییر خواهد کرد.

انقلابی بزرگ در برگزاری فینال جام حذفی ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جنجال بر سر محل برگزاری فینال جام حذفی بین تیم های سپاهان و مس رفسنجان به وجود آمد. سازمان لیگ ورزشگاه سردار آزادگان قزوین را به میزبانی این مسابقه در نظر گرفته است اما هر دو تیم خواهان تغییر آن به یکی از ورزشگاه های امام خمینی (ره) اراک یا ورزشگاه آزادی تهران هستند.

اما سازمان لیگ از برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی خودداری کرد و بر روی موضع خود برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه اراک باقی ماند و حالا امیرحسین روشنک از دلایل برگزار نشدن این دیدار در ورزشگاه آزادی توسط سازمان لیگ صحبت کرد.

روشنک در سخنرانی خود موضوع مهمی را مطرح کرد. وی گفت: فینال جام حذفی سال آینده قطعاً به شکل دیگری برگزار می شود و ممکن است فینال پلی آف ایران مانند ایتالیا که فینال مسابقات در المپیک برگزار می شود، در ورزشگاه ثابت برگزار شود. استادیوم در رم.

برنامه بعدی که در دست مسئولان برگزاری لیگ است، برگزاری فینال حذفی جام حذفی به صورت خونه به خونه در زمین خانگی تیم های حاضر در دیدار پایانی است.

2016439

روشنک گفت که فینال پلی آف امسال در آزادی تهران برگزار نخواهد شد. تیم ها از دید خود به این موضوع نگاه کردند و تمام جوانبی را که باید برای برگزاری این دیدار در نظر گرفت، در نظر نگرفتند. برای برگزاری این مسابقه با چالش های زیادی روبرو بودیم.

وی همچنین درباره شهرهای دیگر گفت: شهرهایی مانند کرمان، اراک و مشهد نیز کاندیدای میزبانی بازی فینال جام حذفی بودند که به دلایل و مشکلات هیچ کدام از این ورزشگاه ها در دسترس نبودند. حتی خود ورزشگاه آزادی هم می توانست میزبان این مسابقه باشد اما قطعا این ورزشگاه در اختیار ما نبود و می توانید از مدیران این مجموعه یا خود مدیران توسعه بپرسید.

روشنک در پایان به تغییر سیستم پلی آف پرداخت و گفت: ما برای فصل آینده برنامه داریم. یا شکل برگزاری فینال را از حالت تک بازی تغییر می دهیم یا یک استادیوم را مکان ثابت فینال جام حذفی در نظر می گیریم و همه تیم ها از ابتدای فصل محل بازی فینال را می دانند.

مجله اخبار فوتبال داخلی