انکار سناریوهای ایتالیایی: دوشان سوگوار کشورش است

این مهاجم صربستان خوشحال نبود چرا که از اتفاق ناگواری که در پایتخت کشورش صربستان رخ داد ناراحت بود و گریه می کرد. یک تیرانداز نوجوان از شهر بلگراد ناگهان وارد مدرسه می شود و کورکورانه و بی هدف شروع به تیراندازی می کند. در نتیجه این تیراندازی هشت دانش آموز و یک نگهبان کشته شدند. به همین دلیل ولاوویچ از خوشحالی در دیدار مقابل لچه خودداری کرد.

1870965



مجله اخبار فوتبال خارجی

مهاجم صربستانی یوونتوس در نیمه دوم گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند که یووه 2-1 پیروز شد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آورد. اما این گل برای ولاوویچ معنای دیگری داشت زیرا به 11 بازی متوالی او پایان داد. در این شرایط انتظار می رفت که مهاجم صربستانی خوشحالی زیادی به نمایش بگذارد اما خوشحالی این ستاره یووه حرف ها و شایعات زیادی را به راه انداخت.

1870963

دوسان ولاوویچ، مهاجم یوونتوس پس از گلزنی در بازی تیمش مقابل لچه خوشحال نیست و تیتر خبرها شده است.

انکار سناریوهای ایتالیایی: دوشان سوگوار کشورش است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته یوونتوس در دیداری حساس در هفته سی و سوم سری آ در خانه به مصاف لچه رفت و با نتیجه 2-1 پیروز شد تا به رقابت فشرده خود با لاتزیو برای کسب مقام دوم جدول ادامه دهد.


سرویس خبر شماره: 1935271
14 مه 1402 @ 7:59 ب.ظ
2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

چرا ولاوویچ بعد از گلزنی دیشب جشن نگرفت؟

در حالی که بلافاصله پس از بازی دیشب برخی از رسانه های ایتالیایی در حال نوشتن فیلمنامه برای دلیل ناراضی بودن ولاوویچ بودند و برخی نیز او را از شرایط خود در این باشگاه ناراضی می دانستند و با خوشحالی نمی خواست به یووه پیام بدهد.

1870964

دوسان ولاوویچ، مهاجم صربستانی یوونتوس گل بسیار مهمی را در این بازی به ثمر رساند. در حالی که یووه با گل دقیقه 15 پردس پیش افتاد، در دقیقه 37 سیسی با ضربه پنالتی دروازه اش باز شد و نیمه اول با تساوی 1-0 به پایان رسید.