انگلیس با دو غایب اصلی مقابل سوئیس


کد اطلاعات: 2052376
12 جولای 1403 در 10:55 ب.ظ.
2.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در آستانه بازی یک چهارم نهایی یورو 2024 مقابل سوئیس با معضل انتخاب بازیکن مواجه است. مارک گوهی و احتمالا جود بلینگهام به دلیل مصدومیت در دسترس نیستند.

انگلیس با دو غایب اصلی مقابل سوئیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انگلیس به لطف پیروزی 2-1 روز یکشنبه مقابل اسلواکی، به سختی به جمع هشت تیم برتر راه یافت. شاگردان ساوت‌گیت پس از یک نمایش ضعیف دیگر در آستانه خروج زودهنگام از یورو 2024 قرار داشتند، اما بازیکن تماشایی بلینگهام در دقیقه پنجم وقت اضافی آنها را نجات داد و بازی را به وقت اضافه فرستاد. هری کین در کمتر از یک دقیقه به وقت اضافه انگلیس را پیش انداخت زیرا سه شیرها به سختی برای یک پیروزی غیرمنتظره اما شاید ناعادلانه نگه داشتند.

صحنه های شادی در گلزنکریشنا پس از سوت پایان بازی رخ داد، اما اردوی تیم ملی انگلیس اکنون در مرحله یک چهارم نهایی روی سوئیس متمرکز خواهد شد.

با توجه به عملکرد سوئیس، انگلیس کم شانس ترین تیم در این دیدار به نظر می رسد.

ساوتگیت تا کنون در آلمان تمایلی به ایجاد هرگونه تغییر اساسی در ترکیب اصلی خود نداشته است، اما ممکن است مجبور شود دو تغییر در ترکیب اصلی خود مقابل اسلواکی ایجاد کند.

گوهی در چهار بازی اخیر انگلیس در مرکز دفاع در کنار جان استونز بازی کرده است اما پس از دریافت دومین کارت زرد خود در تورنمنت در روز یکشنبه، بازی را از دست خواهد داد.

2049896

بلینگهام، قهرمان دقایق پایانی انگلیس، در صورت محرومیت یوفا به دلیل ژست تحریک آمیز پس از بازی اسلواکی، ممکن است مسابقه را از دست بدهد. بلینگهام ادعا کرد که این تصمیم “یک شوخی بین او و دوستان نزدیکش که در بازی بودند” بوده است.

روز دوشنبه، یوفا علیه بلینگهام به دلیل “نقض احتمالی قوانین اساسی رفتار شایسته”، اقدامات اخلاقی و انضباطی را آغاز کرد. اگر مجرم شناخته شود، این جوان 21 ساله با محرومیت، جریمه یا هر دو روبرو خواهد شد.

2049894

به نظر می رسد ساوت گیت با توجه به تعویض ازری کنسا در وقت های اضافه یکشنبه این بازیکن را به جای گوهی انتخاب کند.

غیبت بلینگهام باعث دردسر بیشتر ساوتگیت خواهد شد. بعید است سرمربی انگلیس در این مرحله از مسابقات سیستم خود را تغییر دهد، بنابراین او می تواند به سادگی فیل فودن را به عنوان مهاجم مرکزی بلینگهام منتقل کند و آنتونی گوردون را به ترکیب اصلی در جناح چپ اضافه کند.

از طرف دیگر، ساوتگیت می تواند جای خالی بلینگهام را با کول پالمر پر کند و فودن را در بال چپ نگه دارد. اگر او تصمیم بگیرد بوکایو ساکا را نیمکت نشین کند، فودن به مرکز، گوردون در سمت چپ و پالمر به سمت راست حرکت خواهند کرد.

با این حال، وضعیت بلینگهام اهمیتی نخواهد داشت اگر انگلیس مقابل یک تیم قدرتمند سوئیسی بهتر عمل نکند.

ترکیب احتمالی انگلیس مقابل سوئیس: پیکفورد، واکر، استونز، کنسا، تریپیر، رایس، ماینو، ساکا، فودن، گوردون، کین.

مجله اخبار فوتبال خارجی