انگلیس صعود خود را تایید کرد: سلام سه شیر به یک هشتم

انگلیس به عنوان سرگروه B با این برد راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و در این مرحله به مصاف سنگال خواهد رفت. بریتانیایی ها در صورت پیروزی مقابل سنگال در مرحله یک چهارم نهایی، احتمالا با حریف سختی روبرو خواهند شد. آنها در این مرحله به مصاف برنده تیم اول گروه D و تیم دوم گروه C می روند.دو گروهی که در آن غول هایی مانند آرژانتین و فرانسه حضور دارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در حالی که ده دقیقه تا بازی مقابل ولز باقی مانده است، تیم انتخابی انگلیس با نتیجه 3-0 از حریف خود پیش افتاد و صعود و برتری خود را تایید کرد.

انگلیس صعود خود را تایید کرد: سلام سه شیر به یک هشتم

سه شیرها امشب به مصاف ولز رفتند که با 4 امتیاز در صدر گروه قرار گرفتند. برخلاف برخی نگرانی ها مبنی بر اینکه انگلیس نمی خواهد در بازی گذشته سوخته شود، گرت ساوتگیت پیش از بازی امشب گفت که انگلیس به دنبال حفظ برتری خود است و با تمام قوا مقابل ولز پیش خواهد رفت.

انگلیسی ها که به نظر می رسید از دقایق ابتدایی نیمه دوم می خواستند کار ولز را تمام کنند، یک دقیقه بعد توسط فیل فودن گل دوم را به ثمر رساندند. فودن که بعد از بازی با آمریکا انگلیسی ها خواهان بازگشت او به تیم ثابت خود بودند و به شدت به گرت ساوتگیت اعتراض داشتند، در این بازی دلیل علاقه انگلیسی ها به او را نشان داد. فودن پاس عالی هری کین را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

ساوت گیت و مردانش به قول خود عمل کردند و امشب در ورزشگاه احمد بن علی از ابتدا بازی کردند. انگلیسی ها چند موقعیت خوب را در نیمه اول از دست دادند، از جمله موقعیت تک به تک مارکوس راشفورد، تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.


سرویس خبر شماره: 1856421
9 دسامبر 1401 در 00:20
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انگلیسی ها که جام جهانی قطر را خوب آغاز کردند و در بازی رفت موفق شدند با نتیجه 6 بر 2 ایران را شکست دهند، در روز دوم رقابت های گروه B مقابل آمریکا متوقف شدند تا کار تبلیغاتی آنها انجام شود. به روز آخر تمدید شد

کالوین فیلیپس که در دقیقه 58 به جای دکلان رایس وارد زمین شد، 10 دقیقه بعد برای راشفورد یک پاس گل داد تا ستاره سه شیرها دومین گل خود را در بازی به ثمر برساند.

اما سه شیر نیمه دوم را به شکل طوفانی آغاز کردند. ابتدا، این راشفورد بود که در نیمه اول بر شکست خود غلبه کرد و اولین گل انگلیس را از روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 50 به ثمر رساند. او پشت توپ در سمت چپ محوطه جریمه ولز ایستاد و از فاصله بیست یاردی با ضربه ای داخل پایش توپ را به گوشه سمت راست دروازه ولز کوبید.