انگلیس 0-0 آمریکا، ضدپرس مرگبار برهالتر مقابل سه شیرها

دومین بازی دور دوم گروه B بین انگلیس و آمریکا برگزار شد و دو تیم در نهایت به تساوی رضایت دادند.

انگلیس 0 - 0 آمریکا، ضد پرس قاتل بارهالتر در برابر سه شیرها

لحظات حساس:

در دقیقه 48 شوت مک کنی از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه پیکفورد به بیرون رفت.

در دقیقه 42 ارسال سرجینیو از سمت راست روی سر پولیشیچ قرار گرفت اما ضربه پولیسیچ با اختلاف کمی از دروازه پیکفورد به بیرون رفت.

لبه:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساوت گیت دستی به تیم پیروز خود مقابل ایران نزد و با همین روش و سیستم مقابل آمریکا وارد زمین شد اما برهالتر با آنالیز خوب بازیکنان انگلیسی توانست عملکرد خوبی از تیمش ارائه کند. ضدپرس مرگبار آمریکایی ها در آن بازی 90 دقیقه طول کشید و لحظه ای عقب نشینی نکردند.

* شیک مور به محض ورود گریلیش به زمین خطا کرد و عصبانیت ستاره منچسترسیتی از این اتفاق باعث شد تا دو طرف درگیری کوتاهی داشته باشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 41 نفوذ سرجینو از سمت راست و به داخل محوطه جریمه فرصت شوتزنی را به او داد اما ضربه با برخورد به مگوایر به کرنر رفت.

مربی: گرت ساوتگیت

تیم ملی آمریکا:

در دقیقه 90 انگلیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و شاو توپ را به زمین فرستاد. پاسی که با ضربه سر خوب کاپیتان کین همراه شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

*از نیمه دوم و رسیدن به دقیقه 60 انگلیسی ها تحت فشار حملات آمریکا بودند و هواداران آمریکایی بازیکنان خود را تشویق می کردند.

جردن پیکفورد، جان استونز، هری مگوایر، کیران تریپیر، لوک شاو، دکلن رایس، جود بلینگهام (جردن هندرسون-68)، میسون ماونت، بوکایو ساکا (مارکوس راشفورد-77)، رحیم استرلینگ (جک گریلیش-68) و هری کین

مت ترنر مدافع آمریکایی در این بازی عملکرد خوبی داشت و با 3 مهار فوق العاده یکی از ارکان موفقیت تیمش محسوب می شد. پس از او کریستین پولیسیچ ستاره آمریکایی تیم چلسی نمایش خوبی به نمایش گذاشت و بارها خط دفاع انگلیس را به هم ریخت. او حتی یک بار به تیر افقی پیکفورد ضربه زد و بدشانس بود که در این بازی به عنوان آقای گل شناخته نشد.

مت ترنر، سرجیو هند (شاق مور-77)، واکر زیمرمن، تایلر آدامز، آنتونی رابینسون، یونس موزس، وستون مک‌کنی (برندان آرنسون-77)، کریستین پولیسیچ، تیم ریم، رایت (جاشوا سارجنت-83) و تیموتی وه. (83- جیووانی ملکه)

در دقیقه 44 تک به تک تماشایی شاو و استرلینگ از سمت چپ و دریبل باشکوه شاو آن را وارد محوطه جریمه کرد و پاس شاو به ساکا رسید اما ضربه ستاره از آرسنال بی پروا بود و به بیرون رفت.

تیم انگلیس:

در دقیقه 9 حرکت هماهنگ بلینگهام و ساکا از سمت راست موفقیت آمیز بود و ساکا توپ را در داخل محوطه جریمه برای هری کین ارسال کرد و ضربه کین با برخورد به مدافع آمریکایی به کرنر رفت.

در دقیقه 45 ترنر موفق شد ضربه خوب ماونت را از پشت محوطه جریمه مهار کند.

در دقیقه 25 ارسال یونس موسی از سمت راست به مک کنی رسید و ضربه خوب این بازیکن با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا جدی ترین فرصت عقاب ها تا این لحظه از دست برود.

مربی: گرگ برهالتر

در دقیقه 13 دو تیم عالی تریپیه و ساکا در سمت راست و نفوذ ستاره انگلیسی آرسنال در محوطه جریمه منجر به پاسی از بیرون شد که مدافعان آمریکایی اجازه ندادند کین را بزند.

🥇 بهترین بازیکن:

در دقیقه 28 ضربه یونس موسی از پشت محوطه جریمه با برخورد به دکلان رایس تغییر جهت داد اما پیکفورد موفق شد توپ را مهار کند.

جام جهانی 2022 قطر – گروه B
استادیوم: استادیوم البیت

در دقیقه 16 ارسال مک کنی از میانه زمین روی سر رایت قرار گرفت اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 58، پولیسیچ پس از دریبل زدن چند بازیکن انگلیس از سمت چپ زمین، شوتی را به سمت دروازه سه شیرها فرستاد که توپ به بازیکن انگلیس برخورد کرد و به کرنر رفت.


سرویس خبر شماره: 1855562
5 دسامبر 1401 ساعت 00:37
62.9 هزار |

5نقطه نظر

اکنون همه فرصتی برای صعود دارند!

در نیمه اول دو تیم بازی مساوی را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم شانس آمریکایی ها بیشتر از انگلیسی ها برای گلزنی بود و ساوتگیت خوش شانس بود که ضربه مهیب پولیسیچ به تیرک دروازه پیکفورد برخورد کرد.

در دقیقه 32 یونس موسی در سمت چپ که پولیشیچ در میانه میدان حضور داشت توپ را به پایین برد و ضربه بزرگی را نیز از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه پیکفورد زد که ضربه پولیشیچ به تیرک دروازه برخورد کرد.

حالا با این نتیجه شرایط گروه B پیچیده شده و 4 تیم در روز آخر شانس صعود دارند. انگلیس، ایران، آمریکا و ولز به ترتیب با 4، 3، 2 و 1 امتیاز در جدول قرار دارند و شاگردان کارلوس کی روش شاید حتی با تساوی در روز پایانی مقابل آمریکا شانس زیادی برای صعود داشته باشند.

داور: عیسی ونزوئلا