اهداف بازار ژانویه بارسا: هافبک و دفاع راست

اما طبق گزارش موندو، بارسلونا هنوز در مورد گزینه اول خود در خط میانی تصمیمی نگرفته است. آنها می دانند که به شخصی برای هدایت خط هافبک نیاز دارند. ژاوی و لاپورتا معتقدند تیمشان به یک هافبک قوی و فیزیکی نیاز دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز بعد از تساوی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا که آبی اناری ها از حذف از مرحله گروهی مطمئن نبودند، خوان لاپورتا، رئیس بارسا از هواداران خواست صبور باشند. او همچنین به آنها اطمینان داد که باشگاه برنامه هایی برای نقل و انتقالات ژانویه دارد.

نشریه کاتالانی موندو دپورتیوو اسپانیا امروز مدعی شد که برنامه های بارسا برای بازار نقل و انتقالات ژانویه جدی است و مدیریت و کادر فنی به این نتیجه رسیده اند که خرید یک هافبک و… یک دفاع راست باید اولویت اول آنها باشد.

پست دیگری که بارسا می گوید به شدت به جذب بازیکنان نیاز دارد، دفاع راست است. بازی چند شب پیش مقابل بایرن مونیخ نشان داد که هکتور بیرین به استانداردهای مورد انتظار این تیم نزدیک نیست و مصدومیت روبرتو بارسا باعث شد هر چه زودتر یک مدافع راست قوی پیدا شود.

بر اساس این گزارش، بارسلونا قصد دارد سناریوی سال 2004 را که ادگارد داویدز به یوونتوس قرض داده شد، تکرار کند. بنابراین انتقال قرضی یک هافبک و یک مدافع راست تا پایان فصل اولویت اول باشگاه است. موندو دپورتیوو می گوید که لیست اولیه شامل روبن نوس، یوری تیلمانز، جورجینیو و انگولو کانته است.


سرویس خبر شماره: 1850502
06 نوامبر 1401 ساعت 15:22 |
2.4K امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

مشکل بزرگ بارسا این است که پس از هجوم تابستانی، دیگر منبع مالی برای خرج کردن در ژانویه وجود ندارد. به همین دلیل چشم بارسا به بازیکنانی است که قراردادشان در سال 2023 به پایان می رسد. بارسلونا امیدوار است با فروش آنها منابع مالی لازم برای خریدهای زمستانی را تامین کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی در این فصل به قدری در پست دفاع راست تلاش کرده است که گاهی اوقات مجبور می شود از ژول کنده یا رونالد آرائوخو در آن پست استفاده کند.

یک روزنامه اسپانیایی مدعی است که بارسلونا احساس می کند باید در نقل و انتقالات ژانویه تقویت شود و به خصوص در دو پست باید بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

اهداف بازار ژانویه بارسا: هافبک و دفاع راست