اهداف بایرن مونیخ تا پایان فصل مشخص است


سرویس خبر شماره: 1822139 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 17:17 |
1,580 |

0نظرات

تلاش برای شکستن یک رکورد؛

بایرن مونیخ در سه بازی باقی مانده تا پایان فصل تنها به دنبال رکورددار خواهد بود.

همچنین، اگر بایرن مونیخ امروز مقابل ماینتس گلزنی کند، چهل و هفتمین گل خارج از خانه آنها در فصل خواهد بود که با رکورد فعلی گل های خارج از خانه بوندسلیگا (بایرن در سال 2019) مطابقت دارد. شانس شکستن این رکورد را در این بازی و البته آخرین بازی فصل مقابل وولفسبورگ دارم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بایرن مونیخ تا اینجای فصل 92 گل در بوندس لیگا به ثمر رسانده است که رکورد فعلی پس از 31 هفته است. البته این رکورد توسط خود بایرن مونیخ در سال 1920/19 ثبت شد و در واقع آنها اکنون به رکورد هانس فلیک رسیده اند. اما تنها 9 گل در رکورد 101 گل در یک فصل باقی مانده که بار دیگر توسط بایرن مونیخ در 1971/72 ثبت شد و تیم یولیان ناگلزمن قصد دارد در سه هفته باقی مانده تا پایان فصل این رکورد را بشکند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طبق روال سال های اخیر، بایرن مونیخ در این فصل نیز در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. آنها هفته گذشته در خانه دورتموند را 1-3 شکست دادند تا یک قهرمانی دیگر را جشن بگیرند. بایرن مونیخ اکنون در یک بازی تشریفاتی خانگی امروز میزبان ماینتس خواهد بود، اما آنها قصد دارند در هفته های باقی مانده تا پایان فصل، رکوردهای جدیدی را ثبت کنند.