اوایل سال 1401; وضعیت مبهم یحیی با پرسپولیس

پس از دربی و تساوی پرسپولیس و استقلال که با جنجال بزرگی نیز همراه بود، یحیی گل محمدی با انتشار پستی خداحافظی کرد و هنوز پاسخ روشنی برای ادامه همکاری با این تیم ندارد.

با این حال، دقایقی از سال جدید گذشته و در شرایطی که تمرینات تیم های لیگ برتری دوباره آغاز می شود تا ماراتن لیگ را از حدود 72 ساعت به 4 روز دیگر پس از وقفه ای تقریبا 5 روزه برساند، باید در اولین تمرین آن را دید. جلسه نوروزی پرسپولیس چه اتفاقی خواهد افتاد و اگر یحیی گل محمدی آخرین استعفای او از نیمکت تیم در نقل و انتقالات زمستانی به دلیل برآورده نشدن انتظاراتش (پرداخت مطالبات بازیکن و اعضای فنی، وجود زمین تمرین و حضور موفق در نقل و انتقالات) بود. پنجره)؟ او پس از رسیدن به آرامش مطلوب وارد مجموعه شهید کاظمی می شود تا تیمش را برای دیدار حساس مقابل هواداران تهرانی و رویارویی با شاگردان رضا عنایتی آماده کند یا خیر.

گل محمدی البته هنوز پاسخ روشنی برای ادامه همکاری با این باشگاه و ادامه کار در هفت هفته گذشته نداده است. او پس از خداحافظی از اینستاگرام و تماس کوتاه با مدیر باشگاه، گوشی خود را از دسترس خارج کرد و با غیرفعال کردن صفحه اینستاگرامش، همه را در ابهام بزرگی قرار داد که سرنوشت او و پرسپولیس به کجا خواهد رسید. .

سرمربی سرخ ها که علیرغم گل نیمه اول علی نعمتی که تیم را در آستانه یکی از با ارزش ترین بردهای دربی قرار داد، نتوانست نتیجه را حفظ کند و در نهایت کار را در آن مبارزه کنار گذاشت. ، کار برای رقابت و موفقیت برای آنها به عنوان یک قهرمان دشوارتر شده است. یحیی گل محمدی که در دقایق پایانی بازی و زمانی که تصمیم گرفت سعید آقایی را جایگزین سیدجلال حسینی کند، با تاخیری که پیش آمد سرکشی شدیدی نشان داد و در نهایت تیمش در دقیقه 10 گل تساوی را دریافت کرد. علی و محکومیت های آتشینی که بعد از بازی انجام داد، با انتشار پستی در اینستاگرام خداحافظی کرد و حتی تماس رضا درویش، مدیرعامل باشگاه نیز نتوانست در شرایط فعلی او را به نیمکت تیم بازگرداند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اختلاف 6 امتیازی پرسپولیس و استقلال باقی ماند و با وجود تلاش های یحیی گل محمدی در دربی که حتی توانست از حریف دیرینه خود پیشی بگیرد، تساوی در این بازی پرماجرا باقی مانده است. این تیم به مدت هفت هفته کار خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1816205 |
29 مارس 1400 ساعت 20:13 |
3,428 |

0نظرات

نگرانی بزرگ قرمزها در اولین روز قرن جدید

اما حالا خبر می رسد که سرمربی سرخ ها برای آرامش و آرامش خاطر، سفر داخلی کوتاهی را در نظر گرفته است. برخی از هواداران این تیم از حضور وی در جزیره کیش خبر دادند و عکس هایی از خاطرات و سلفی های خود با او به نمایش گذاشتند. با این حال سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالات مکرر هواداران پرسپولیس در جزیره کیش درباره آینده حضورش روی نیمکت این تیم، همچنان سیاست سکوت را در پیش گرفته و پاسخ روشنی نداده است. گفته می شود یکی از پاسخ های مکرر یحیی گل محمدی به هواداران این تیم در جزیره این بوده است که نگران نباشید و خوب است.

فکر می کنی این بار یحیی گل محمدی چه تصمیمی بگیرد و در هفت بازی باقی مانده از جمله شرایط حساس پرسپولیس به نیمکت این تیم برگردد؟



مجله اخبار فوتبال داخلی