اوبامیانگ در این تقابل تاریخی شکست خورد

چلسی همچنین مجبور شد بنو بدیاشیل را از فهرست اروپایی خود حذف کند تا حکیم زیاش را اضافه کند. میخائیل مودریچ و ژائو فلیکس دیگر ستارگان جدیدی هستند که نامشان در فهرست آبی ها به چشم می خورد.

گزارش ها اخیرا تایید کرده اند که مهاجم 33 ساله از وضعیت خود در استمفوردبریج ناراضی است و می خواهد چلسی را ترک کند. از بارسلونا به عنوان مقصد بعدی او نام برده شد اما این اتفاق در ژانویه رخ نداد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نام پیر امریک اوبامیانگ به طور غیرمنتظره ای از فهرست بازیکنان چلسی برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا انزو فرناندز 107 میلیون پوندی به دست آورد.

مهاجم گابنی چلسی از فهرست این تیم برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شده است.

اوبامیانگ در این تقابل تاریخی شکست خورد

اوبامیانگ از اواسط پاییز حتی در یک بازی هم در ترکیب اصلی چلسی حضور نداشته است. او اکنون با خریدهای متعدد زمستانی چلسی، کار بسیار سخت تری در ترکیب خواهد داشت.

1798040

اوبامیانگ در تابستان راهی چلسی شد اما جایی برای همیشه در این تیم پیدا نکرد و کای هوترز اغلب به او ترجیح داده می شد. با این حال، او در هر 6 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی چلسی حضور داشت. او مقابل میلان در سن سیرو و استمفوردبریج گلزنی کرد.

با این حال او دیگر جایی در فهرست پلی آف آبی ها ندارد. به این ترتیب مهاجم گابنی شانس رویارویی با تیم سابقش دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1868412
14 فوریه 1401 @ 21:11 |
26.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

او جایی در فهرست یک شانزدهم نهایی چلسی ندارد