اوبامیانگ: رونالدو حتی زمانی که بزرگ بود بهترین بود



مجله اخبار فوتبال خارجی

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی در آستانه دیدار مقابل میلان از خاطرات حضورش در این تیم گفت.

اوبامیانگ:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا این هفته باید در یک بازی حساس و جذاب به مصاف میلان برود.
اوبامیانگ بین سال‌های 2007 تا 2011 در میلان حضور داشت، اما هرگز نتوانست برای تیم بزرگسالان باشگاه بازی کند، زیرا به صورت قرضی در سنت اتین حضور داشت و قبل از پیوستن به باشگاه به صورت دائمی به باشگاه میلان پیوست.
این بازیکن در دوران حضورش در میلان با بازیکنانی مثل رونالدو روبه‌رو شد و به نظر می‌رسد در همین مدت کوتاه سعی کرده چیزهای زیادی از ستاره برزیلی یاد بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1846319
11 اکتبر 1401 @ 12:58 |
3.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر


او در آستانه بازی با میلان به خبرنگاران گفت: “من این تیم را به خوبی می شناسم. آنها زمانی که من آنجا بودم واقعا قوی بودند. آنها رونالدو، پائولو مالدینی، الساندرو نستا و دیگر بازیکنان بزرگ را داشتند. من خیلی جوان بودم و به همین دلیل تصمیم گرفتم مدتی قرضی بروم تا خودم را بهتر کنم.”
اوبامیانگ در مورد بازی در کنار رونالدو گفت: “نکته این است که او در آن زمان کمی بزرگ بود! اما با همان وزن اضافی همچنان بهترین بود. همیشه به یاد دارم که کارلو آنچلوتی با او در مورد تناسب اندامش بحث می کرد و رونالدو می گفت تو چه می کنی. از من می خواهی؟ باید گل بزنم یا بدوم؟ پاسخ آنچلوتی گلزنی بود و رونالدو در بازی بعدی دو گل زد.” این بخشی از شخصیت یک مهاجم است که او باید از نظر ذهنی قوی باشد.”