اوجوگو برای طارمی وکیلی پیدا کرد

سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفت: خوشحال می شوم در مکان و زمان مناسب در این مورد نظر بدهم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به صورت ساده دلیل هوش بالای طارمی را به تفصیل بیان می کند. کارلوس کاروالال که هم اکنون هدایت الوحده امارات را برعهده دارد، در ادامه گفت: طارمی همچنان بازیکن بسیار خوبی برای پورتو خواهد بود. او توانایی خواندن دست حریف، افزایش سرعت و پیش بینی رویدادها را دارد. به حریف اجازه می دهد تا پای خود را جلو بیاورد. وقتی این کار را انجام می دهد با سرعت زیاد کار می کند و برخوردی رخ می دهد که در بیشتر موارد پنالتی است. این سلاحی است که هر بازیکن خوبی در اختیار دارد.

این جمله ای بود که برای توصیف ورزشکار دیگری به کار می رفت: «اینجا تاریسم وجود ندارد». کسانی که این مهاجم را می شناسند می گویند هوش بالای او در محوطه جریمه از دست نمی رود بلکه تقویت می شود.

یکی از مجریان برنامه روز شنبه در برنامه یازده رشته ورزشی تور جهانی پارو با تمجید از صداقت فدریکو چینگوتو یکی از پاروبازان شرکت کننده در تور جهانی تنیس مادرید گفت: تاریسم وجود ندارد. اینجا. “

او می گوید این دو مربی در تاکید بر ویژگی های انسانی و حرفه ای طارمی اتفاق نظر دارند. هر دو مربی موافقت کردند که دیدگاه خود را در مورد مسائل اخیر پیرامون طارمی به اوجوگو بدهند و نتیجه مشخص است: در انتقادات اغراق وجود دارد، اما مهاجم باید بر سر و صدا غلبه کند.

کارلوس کاروالال می گوید: فکر نمی کنم این حواشی روی طارمی تاثیری داشته باشد. نحوه بازی او و پیش بینی سرعتش در محوطه جریمه حریف را به این باور می رساند که قرار است توپ را لمس کند اما طارمی سریعتر است و مدافعش را مجبور به خطا می کند. کار او ادامه خواهد داشت و برای این کار ما داور و VAR را داریم، یک دستیار فوق العاده که می تواند همه موقعیت ها را بررسی کند.


سرویس خبر شماره: 1845345
04 مهر 1401 ساعت 15:11 |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کی روش: من او را آموزش دادم

روزنامه اوجوگو تیتر و صفحه اول خود را به عکسی از مهاجم ایرانی پورتو اختصاص داد. آنها به دیدار سرمربی سابق طارمی در ریو آوه رفتند و کمی با کی روش تماس گرفتند. در زیر گزارش روزنامه اوجوگو در رابطه با طارمی را می خوانیم:

نام مهدی طارمی با روایتی ورزشی اما نه فوتبالی به رسانه ها بازگشت و به شکلی بسیار ناخوشایند بازیکن پورتو را بار دیگر موضوع بحث قرار داد.

وی ادامه داد: می بینیم که با وجود این کمک ها به داور (و دقت ضربات روی دروازه مهاجم ایرانی پورتو)، اما طارمی مورد انتقاد قرار می گیرد. او با تجربه و بسیار متمرکز است. او همچنان به انتقاد اهمیتی نمی دهد و اجازه نمی دهد آن چتری ها تمرکزش را بر هم بزند.

این مربی با اخطار توضیح می دهد: در نهایت طارمی با تحریک حریف در 5 درصد تلاش می کند تا پنالتی بگیرد. این درصدی است که به همه مهاجمان در جهان نسبت داده می شود. او در ریو آوه حتی کارت زرد گرفت که به نظر من بسیار غیرقابل توجیه بود. شاید اشتباهی رخ نداده باشد، اما او ضربه خورده و تعادل خود را از دست داده است، این بدان معنا نیست که طارمی آن را جعلی کرده است.

اما کارلوس کی روش که در حال حاضر با طارمی در تیم ملی ایران و اتریش کار می کند، در پاسخ به این سوال مقاومت می کند و جملات کوتاهی می گوید: همه بازیکنان جوانی که سال ها با من کار کرده اند، آموزش دیده اند و آماده اند که بدانند هر چیزی که می تواند. این که ما را بکشد ما را بزرگتر و قوی تر می کند. این چیزی است که من به تک تک بازیکنانم واگذار می کنم.

ویتور برونو، کمک مربی اژدها این توهین به طارمی را باور نکرد. وی این اتفاق را غم انگیز دانست و یادآور شد: طارمی پیش از این با 2 مربی پرتغالی به نام های کارلوس کاروالال در ریو آوه و کارلوس کی روش در تیم ایران کار کرده است.

طارمی از بدو ورود به پرتغال در رقابت های داخلی موفق شده 20 پنالتی از حریفان بگیرد. 9 تای آنها در فصل 2019-2019 زمانی که او در ریو آوه بود و بقیه در 2 فصل گذشته با پورتو به دست آمد. کاروالال می گوید که طارمی را زمانی که در قطر بود شناخت و توانایی او را در زدن پنالتی قبلا دید. او این موضوع را در یک کلمه خلاصه می کند: هوش!

کی روش و کاروالیال مربیان فعلی و سابق مهدی طارمی در گفتگو با روزنامه پرتغالی اوجوگو به دفاع از مهاجم ایرانی پرداختند.

اوجوگو برای طارمی وکیلی پیدا کرد

بنابراین، کاروالال معتقد است «انتقاد طارمی اغراق آمیز است» و در سناریویی که گفته می شود این حواشی «به شخصیت بازیکن آسیب می زند» نظری کاملاً متفاوت دارد. وی در پایان گفت: طارمی فردی خوب و حرفه ای است، عاشق بازی و تشنه و مشتاق یادگیری است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی طارمی این بار با موضوعی جدید محافل پرتغال را به حرکت درآورده است. مهاجم ایرانی در جریان یک مسابقه تنیس در اسپانیا مورد انتقاد یکی از مجریان قرار گرفت و همین موضوع باعث رسوایی های جدیدی در پرتغال شد.