اوج استرس: بارسا فقط یک هفته فرصت دارد


سرویس خبر شماره: 2050717
4 جولای 1403 در 10:46 ق.ظ |
1.8K |

1نقطه نظر

آیا آنها به فرمول 1-1 می رسند؟

بارسلونا فقط یک هفته فرصت دارد تا مشکل کلاهبرداری مالی را حل کند و نگرانی های درون باشگاه به اوج رسیده است.

اوج استرس: بارسا فقط یک هفته فرصت دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها یک هفته تا بسته شدن گزارش مالی بارسلونا باقی مانده و برای تابستانی دیگر این باشگاه با زمان می جنگد تا بتواند آمار مالی خوبی ارائه دهد.

بازگشت بارسلونا به فرمول 1-1 (یک خرید برای یک فروش) حیاتی است. در حال حاضر، در حالی که تمام توجهات به جام ملت های اروپا و کوپا آمریکا معطوف است، تمرکز باشگاه روی جنبه مالی است.

بارسلونا قصد دارد تا قبل از 30 ژوئن قرارداد مالی خوبی با یک اسپانسر جدید امضا کند. نباید فراموش کنیم که فصل گذشته بارسا در هنگام میزبانی در ورزشگاه المپیک مونتژویک با افت قابل توجهی در فروش بلیط مواجه شد و این از نظر مالی بسیار منفی بود.

2047198

قرارداد جدید با نایک که هنوز به طور کامل نهایی نشده است، شامل 100 میلیون یورو پاداش است و اگر مدیران موفق به امضای قرارداد جدید در روزهای آینده شوند، می تواند به ضرر آبی ها و نارنجک ها باشد.. علاوه بر این بارسا توانست از انتقال چادی ریاز به پالاس سود ببرد و امیدوار است به لطف انتقال گویو به چلسی به رقم 6 میلیون یورو برسد.

خوان لاپورتا از زمانی که برای دومین بار رئیس باشگاه بارسلونا شد، به زندگی تحت محدودیت و استرس عادت کرده است. اگر بارسا هفته آینده نتواند قراردادهای مهم مالی امضا کند، به فرمول 1-1 نمی رسد و طبیعتا در نقل و انتقالات ضرر زیادی خواهد دید. لاپورتا فقط یک هفته فرصت دارد تا از این اتفاق جلوگیری کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی