اورونوف از لیست بزرگسالان پرسپولیس حذف شد!


سرویس خبر شماره: 2051582
9 تیر 1403 ساعت 05:22 |
13.5 هزار |

4نقطه نظر

عمری و سرلک هم قرارداد دارند

با مشخص شدن قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران و لیگ برتر، فهرست بزرگسالان پرسپولیس همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و ماموریت آن مشخص نیست.

اورونوف از لیست بزرگسالان پرسپولیس حذف شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای پایانی خرداد ماه کارگروه کنترل سقف بودجه و قراردادهای لیگ برتر تصمیم گرفت تعداد بازیکنان فهرست بزرگسالان هر تیم لیگ برتری را 19 به 20 نفر افزایش دهد.

همچنین بر اساس بند 2 این مصوبه، رده سنی دو بازیکن زیر 25 سال اعلام شد، مشروط بر اینکه بازیکنان از قبل در فهرست زیر 23 سال همان باشگاه باشند و مدت قرارداد آنها از دوره قبلی ادامه یابد. فصل

با این حساب محمدمهدی احمدی و اوستون اورنوف هر دو در حدود 23 سال و 6 ماه مشمول این بند شده و بازیکنان زیر 25 سال محسوب می شوند.

البته محمد خدابنده لو دیگر بازیکن زیر 25 سال پرسپولیس است که 25 شهریورماه 25 ساله می شود و در این لیست نیست.

از طرفی با کم خدمتی که محمد عمری و میلاد سرلک دریافت کردند و خدمت سربازی آنها به پایان رسید، با توجه به اینکه هر دو بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند، در لیست بزرگسالان سرخ ها نیز قرار می گیرند.

2012033

با این حساب لیست بزرگسالان پرسپولیس با تمدید قرارداد مرتضی پورعلیگنجی و وحید امیری، تمدید قرارداد سروش رفیعی که از شنبه رسمی می شود، بازیکنانی که به صورت قرضی به تیم دیگری رفتند و حالا باید برگردند، جدایی توسط وحدت حنان اف و در نظر گرفتن برخی از افرادی که قرارداد ندارند و هنوز نامشان فاش نشده است عبارتند از:

1) امید عالیشاه
2) وحید امیری
3) سروش رفیعی
4) مرتضی پورعلی گنجی
5) محمدحسین کنعانی زادگان
6) مسعود ریگی
7) عبدالکریم حسن
8) سینا اسدبیقی
9) محمد خدابنده لو
10) سعید صادقی
11) احمد گوهری
12) مهدی عبدی
13) محمد عمری
14) میلاد سرلک

2044643

بازیکنان زیر 25 سال:
1) محمد مهدی احمدی
2) اوستون اورونوف

بازیکنان زیر 23 سال:
1) امیررضا رفیعی
2) مهرشاد اسدی
3) سهیل صحراوی
4) امیررضا شیخی زاد
5) حسین حاجی زاده
6) علیرضا عنایت زاده
7) میلاد سرگی
8) امید فهمی
9) علیرضا خدادادی
10) ابوالفضل بابایی

2028251

در حال حاضر لیست بزرگسالان پرسپولیس 6 جای خالی دارد که اگر گئورگی گلسیانی، فرشاد فرجی، عیسی آل کثیر، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر با باشگاه خود به توافق برسند، این لیست 20 نفره تکمیل می شود و جایی برای بازیکنان جدید در این لیست نخواهد بود، اما اگر مثلاً بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر باید جدا شوند، پرسپولیس باید سه بازیکن جدید برای جایگزینی آنها جذب کند. با توجه به پست این بازیکنان، در صورت قطعی شدن جدایی بیرو، ترابی و دانیال، قطعا پرسپولیس ابتدا باید به دنبال دروازه بان و دفاع راست باشد و بازیکن سوم احتمالا می تواند وینگر، هافبک هجومی یا مهاجم باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی