اوساسونا 1-2 بارسلونا: سه امتیاز به 10 نفر!


سرویس خبر شماره: 1852610
18 نوامبر 1401 ساعت 02:00
6K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در ادامه این اوساسونا بود که به لطف برتری بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه بارسا ایجاد کنند.
در دقیقه 68 بود که تیم میزبان در نهایت خطری را روی دروازه بارسا ایجاد کرد، اما ضربه خطرناک آویلا راهی به دروازه مارک آندره ترشتگن نیافت.
با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، بازیکنان بارسا از خط دفاع بیرون آمدند و برای گلزنی فشار آوردند تا اینکه در دقیقه 85 رافینیا با پاس عالی فرانکی گل تساوی را به ثمر رساند. پاس بلند ستاره هلندی پشت مدافعان اوساسونا را رافینیا با ضربه سر تماشایی به گل تبدیل کرد.

اوساسونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5 بود که با خطای بازیکنان بارسا، مونکایولا و روبن گارسیا دو موقعیت متوالی داشتند اما در نهایت یک کرنر نصیب تیم میزبان شد. روی این کرنر بود که اوساسونا به گل رسید. روی پاس روبن گارسیا بود که داوید گارسیا با ضربه سر محکم دروازه بارسا را ​​باز کرد.
بازی همچنان متعادل بود و موقعیت های زیادی روی دروازه ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 26 لواندوفسکی در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد اما ضربه او را آیتور فرناندز با واکنشی دیدنی مهار کرد.
در حالی که میهمان به دنبال گل تساوی بودند، اخراج لواندوفسکی در دقیقه 31 کار را برای تیم دشوارتر کرد. ستاره لهستانی که کارت زرد دریافت کرده بود به دلیل خطا روی دیوید گارسیا کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بارسا در شبی که روبرت لواندوفسکی را در نیمه اول اخراج کرد، موفق شد اوساسونا را 2-1 شکست دهد.

اوساسونا 1-2 بارسلونا: سه امتیاز به 10 نفر!

در دقایق پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که از برتری خود استفاده کرد و ابتکار عمل را در دست گرفت اما در نهایت در آن نیمه توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و اوساسونا با یک گل به رختکن رفت. 0 سرب.
بارسا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و به سرعت کار را به تساوی کشاند. روی ارسال جوردی آلبا از سمت چپ بود که خط دفاعی اوساسونا گیج شد و پدری توانست از توپ برای تساوی استفاده کند.

در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش زیادی کرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما این اتفاق نیفتاد و بارسا با نتیجه 2-1 پیروز شد و فاصله خود با رئال در صدر جدول را به 5 امتیاز رساند. البته شاگردانش ژاوی یک بازی دیگر انجام دادند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان ژاوی در بازی امشب خیلی زود از حریف عقب افتادند و در دقایق پایانی نیمه اول روبرت لواندوفسکی را به دلیل کارت قرمز از دست دادند، اما در نیمه دوم دو بار دروازه حریف را باز کردند و به گل رسیدند. سه امتیاز برنده این دیدار حساس